piątek, 22 marca 2019

Marcowe zabawy choinkowe

Witam wiosennie i słonecznie :-)

Nie mam jednak do pokazania nic na czasie, a jedynie bożonarodzeniowe hafciki, które dzięki zabawom blogowym robię przez cały rok, a na Święta bardzo się przydają.
W zabawie u Kasi powstały dwie zawieszki ze wzorkami Véronique Enginger.
Oprawiłam je na okrągło:
Tył zawieszek oklejony jest czerwoną bawełną w kropeczki, a całość owinięta skręcanym sznureczkiem:
Pytacie czasami, jak wykańczam takie zawieszki, więc przypomnę, że mini kursik jest tutaj.
W ten sposób można wykonać dowolny kształt - robię tak np. jajka na kartki.
Te zawieszki dodatkowo podkleiłam ociepliną, aby były trochę grubsze i mięciutkie.
Razem prezentują się tak:
Powędrują one do Agnieszki z bloga Pasje odnalezione jako "wpisowe" w Mini SALu Belle & Boo, w którym mam przyjemność uczestniczyć.

Zapisałam się też do Agnieszki z bloga Na przekór nudzie na wyszywanie słoików bożonarodzeniowych.
Pierwszy z dziewięciu wygląda tak:
Nie jest jeszcze oprawiony, bo nie mam na razie pomysłu.
Przesunęłam jedynie kokardkę, bo chciałam, aby wszystkie słoiki "zamykały się" w swoim kształcie.

To tyle w temacie bożonarodzeniowym, ale zdradzę Wam, że coś wiosennego też powstaje...

Pięknie dziękuję za Waszą obecność i życzę miłego, słonecznego, twórczego weekendu :-)

53 komentarze:

  1. Prześliczne i perfekcyjnie wykonane hafciki. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko haftujesz cudnie!!!! Ja kiedyś również haftowałam, ale jakoś porzuciłam tą pasję. Może dlatego, że nie miałam pomysłu jak inaczej (niż ramka) zagospodarować hafty. Iwonko Twoje zawieszki są przecudnej urody!! Dziękuje za link do kursu bo już zerknęłam i wszystko rozjaśniło się :)). Może czas spróbować. Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiam Iwonko Twoje haftowane prace!!! Świetnie je zagospodarowujesz!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na to coś wiosennego:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię hafty Veronique Engigner, w Twoim wydaniu wyszły przepięknie. Słoiczek może wykorzystałabym do zrobienia skarpety bożonarodzeniowej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne hafty, cudne. Podobają mi się zarówno zawieszki, jak i słoiki. Śliczne prace, cudne :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze hafciki i zrobiłaś z nich cudowne zawieszki.
    Pozdrawiam cieplutko Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko,Ty wiesz że uwielbiam Twoje hafciki,tym razem jest tak samo,zawieszki są cudowne !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zawieszki zrobiłaś i ślicznie je wykończyłaś, zawsze podziwiam Twoje prace Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna pierwsza i druga chwyta za serce wiesz .że to moja ulubiona autorka/;0)

    OdpowiedzUsuń
  10. O i zrobiło się świątecznie,Iwonko cudne hafciki,z wielką przyjemnością je podziwiam.
    Serdeczności najmilsze zostawiam dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne hafciki. Świąteczne zawieszki wyglądają cudownie, a słoików nie mogę się doczekać. Z przyjemnością będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczek jest uroczy ale te dwie pierwsze zawieszki po prostu prześliczne!
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci Iwonko miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pełen zachwyt nad tym co tworzysz. Urocze zawieszki, myślę że spodobają się Agnieszce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te zawieszki! Dziewczynkę też wyszywałam :) Koniecznie muszę pomyśleć nad jakimiś zawieszkami do zabawy u Agi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Iwonko przecudne prace! Oglądam i się zachwycam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko, wspaniałe są Twoje hafty.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to, piszesz, że nie masz co pokazywać? Nie musi być na czasie. A to, co tu oglądam jest przepiękne! Nic do szczęścia więcej nie trzeba. Piękno w czystej postaci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham takie delikatne wzorki a zwłaszcza tak pięknie wyszyte :)
    Ślicznie je wykonałaś i oprawiłaś,,,bardzo mi się podobają.
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwonko, zawieszki cudnej urody...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogladam te Twoje hafty zawsze z wielkim usmiechem :) piękne, starannie wykonane i starannie wykończone- mistrzostwo :) I ten wielki uśmiech Ci przesyłam :):) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są te zawieszki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwonko Twoje hafciki zawsze zachwycają.Przepiękne zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zawieszki, uwielbiam haft :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne hafciki Iwonko, perfekcja krzyżykowa mnie zawstydza troszkę;-)a ten słoiczek to ma takie bogactwo detali i szczególików, że można go godzinę oglądać. Dzięki za info o kursiku na zawieszkę, właśnie ostatnio szukałam.
    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie zabawy zrealizowane perfekcyjnie - czy zresztą kiedykowiek było inaczej?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne świąteczne ozdoby! hafciki są takie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Iwonko cudowne te hafciki i pięknie oprawione. Podziwiam Twoją jubilerską dokładność. Słoiczek również uroczo wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kawał pięknej pracy. Bardzo mi się podobają!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam do Ciebie zaglądać i podziwiac Twoje piekne i staranne hafty, do tego cudnie oprawione!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko piękne ;) ale te zawieszki skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziekuje za odwiedziny i mile slowa. Hafciki sa cudowne i pieknie beda zdobily tegoroczna choinke :) Pozdrawiam serdecznie An

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne hafciki i pięknie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycające hafciki, Iwonko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Iwonko cudne zawieszki zrobiłaś do zabawy u Kasi :).

    Słoiczek z przesuniętą kokardką też super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie, pięknie,pięknie, jak zawsze!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niezłe hafty się tu urządzają! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne hafty, zawieszki efektowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne XXX - pełen podziw- Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie małe hafciki. Są piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne te bożonarodzeniowe obrazki! a co do słoiczka, może skontrastować oprawę ze słodkim wnętrzem czarną ramką?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem... obecna... regularnie podglądam... chciałam żebyś wiedziała :-) Świąteczne w marcu załatwiają potencjalną grudniową gonitwę ;-) Słoiczek wymiata :-D A sleep parade jest cuuuudne :-) Zresztą wszystkie Twoje hafty są cudowne, subtelne, delikatne, staranne :-) Pozdrawiam Cię bardzo ciepło Iwonko :-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne prace. Zakochałam się w tych zawieszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  43. witam :} Cudne wzorki i przepiękny haft !!!
    Jestem zachwycona Twoimi zawieszkami :}
    Pozdrawiam wiosennie :}Ania.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...