czwartek, 28 lutego 2019

Wielkanocne kartkowanie w lutym u Ani

Witam serdecznie :-)

Bardzo dziękuję za ciepłe przyjęcie choinkowych tworków na przedwiośniu :-)
A dziś wreszcie i u mnie będzie wiosennie.
Wszystko za sprawą lutowej odsłony zabawy u Ani - w tym miesiącu tworzymy kartki wielkanocne lub okolicznościowe z florą i według palety kolorów.
Ja zakochałam się we wzorach wiosennych kwiatków i - chociaż każdy z nich to około 2.000 xxx - to musiałam je wyhaftować. Do tego już tylko skromna oprawa i kartki gotowe:
W zestawie były też prymulki, ale nie zdążyłam ich wyszyć.
Jeszcze banerek zabawy:
i wszystkie kartki razem:
A teraz zmykam ogarniać kolejne wyzwania, bo jako lekarstwo na brak czasu zafundowałam sobie kolejne zabawy blogowe ;-)

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę słonecznego marca :-)

58 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że się w nich zakochałaś - są piękne i tworzą całą przepiękną kartkę, nic więcej nie potrzeba(no, pewnie ja dodałabym napisy, ale ja tak lubię).:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah, to coś jak ja, już mam 4 wielgachne roboty na tamborkach, ale to jest pasja, zatem wcale się nie dziwię :), karteczki są słodkie, oj dawno kwiatków nie haftowałam, a to takie przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wiosenne kwiatki zakwitły na Twoich kartkach! Cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uważam ze sa cudne i jeszcze w Twojej poeknej oprawie hafciki wygladaja rewelacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczności! Są cudne Iwonko, a szczególnie ta pierwsza kartka. Już zazdroszczę tej osobie, która ją dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne jak zawsze poświęcasz serce i swój drogi czas na xx:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki wyglądają jak obrazki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne i bardzo wiosenne karteczki zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest cała seria i dopracowana w szczegółach.
    A oprawy dobrałaś idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko cudowne są te hafciki a kartki z nimi niezwykle eleganckie . Jak dla mnie znowu perfekcja w każdym calu . Cieszę się ogromnie że takie cuda trafiły na moją zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczne wiosenne trio :-) Najbardziej zachwyciły mnie okazałe krokusy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu przepiękne ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ śliczności! Pani jest niezrównana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może oprawa skromna ale jakie cudne wnętrze tej oprawy. Przepiękne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne, wiosną zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabawy blogowe na brak czasu to jest to :D Przecudne wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwonko, przepiękne kartki. Te kwiatowe hafty mnie zauroczyły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzorki są prześliczne! Skąd pochodzą, Iwonko??
    Oprawiłaś je doskonale. Taki właśnie jest przymiot tych kartek - ELEGANCJA. Innej oprawy już nie potrafię sobie wyobrazić :-)
    CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :-)
      Wzory znalazłam na Pintereście, pochodzą z angielskiej gazetki.
      Napiszę później maila i podam Ci linki do odpowiednich stron.
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      Usuń
  19. Wspaniałe kartki! Hafty - przepiękne! Kojarzą mi się z witrażami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wzory, po mistrzowsku wykonane i cudnie oprawione.Bardzo eleganckie, delikatne i takie "czyste". Nic nie zakłóca piękna haftu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z zachwytem obejrzałam Twoje kartki Iwonko :) Wzorki tych kwiatków też mi wpadły w oko, ale po ich wyhaftowaniu przez Ciebie to dopiero się w ich zakochałam :) A jeszcze ta skromna, ale niezwykle elegancka oprawa podkreśliła ich urodę :) Niesamowite kartki i kolejny dowód na to jak w prosty sposób można podkreślić piękno haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne kwiaty i rozumie Twoją miłość do takich wzorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To są najpiękniejsze kartki, jakie kiedykolwiek, gdziekolwiek widziałam. FANTASTYCZNE !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Iwonko śliczne są Twoje karteczki!! Bardzo delikatne, wiosenne, bije od nich świeżość :). Uwielbiam krokusy więc ta pierwsza mnie zauroczyła najbardziej :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne karteczki! Hafciki zachwycają perfekcyjnym wykonaniem, delikatnymi
    kolorami.Tylko można powiedzieć u Ciebie ,,Wiosna na całego". Chyba już wszyscy
    chcą wiosny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie Ci to wyszło:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne!!!powie Ci,że mnie by było szkoda takich ślicznych haftów na kartki:))wolała bym z nich zrobić obrazki i powiesić na ścianie:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki zachwycają wyglądem i wykonaniem! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne i bardzo wiosenne karteczki!
    Miłego weekendu Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne, pozdrawiam Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycające wiosenne obrazki, Iwonko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe hafty i piękna oprawa! Gdybyś ich nie rozłożyła, pomyślałabym że to obrazki w ramce;)
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne kartki! Bardzo pracochłonne, ale efekt końcowy jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prerpiękne i takie delikatne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Iwonko cudniaste karteczki, hafty śliczniutkie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne kartki zrobiłaś wyglądają jak obrazki :).

    Ja w tym roku miałam ograniczyć zabawy blogowe, a zapisałam się do jeszcze więcej hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne karteczki! Haftowałam kiedyś te wzory, tylko zamiast przebiśniegów miałam żonkile. Wszystkie są urocze :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie imponujące hafciki przygotowałaś Iwonko!!! Ich delikatność jest zachwycająca!
    Pozdrawiam czekając na prawdziwą wiosnę:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie śliczne kartki - prosta oprawa tylko dodała im uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne karteczki!!! Piękne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  41. cudne są te karteczki! oj, jak ja już tęsknię za takimi prawdziwymi kwiatami:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Te kartki są przecudne, takie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne hafciki i nie dziwię się że takie ładne kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe wiosenne wzorki. Kartki są przeurocze!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  45. Niesamowite są te kartki. Kwiatki pięknie wyszyte i oprawa idealnie dopasowana. Jestem zachwycona całością :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pod wrażeniem cudowne są te kartki .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow śliczne, wiosnenne, żywe, ciepłe jednym słowem rewelacyjne. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam kwiaty pod każdą postacie. Wszystkie wyszły pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...