czwartek, 14 lutego 2019

Walentynkowo...

Witam serdecznie :-)

Bardzo dziękuję za przesympatyczne komentarze pod karteczkowym postem!
Zachęcona tymi ciepłymi słowami, tworzę dalej...

Na życzenie pewnej Pani wykonałam 6 serduszek. Miały być delikatne, pastelowe, z koronką i różyczką i takie właśnie starałam się stworzyć.
Zdjęcia z ostatniej chwili, bo gdy skończyłam, był już czas na wysyłkę:
* serdeuszka wykonane z kremowego filcu o grubości 1 mm
* wycinane i zszywane ręcznie
* środek z resztek tkaniny do haftu MURANO LUGANA 32 ct w kolorze stary róż
* bawełniana koronka, sznurek lniany, różyczki
* kulka silikonowa do wypełnienia
* wymiary 9x9 cm

Skoro są serduszka, to zalinkuję je do lutowej odsłony zabawy u Reni "POLSZCZYZNA i RĘKODZIEŁO":

A gdy przemierzałam internet w poszukiwaniu kwiatowych wzorów do Anulkowych kartek, wpadł mi w oko wiosenny bukiet od Marii Brovko. Schemat kupiony, wydrukowany, materiały gotowe i jutro zaczynam stawiać xxx...
Życzę Wam spokojnego i pogodnego weekendu :-)

59 komentarzy:

  1. Przecudne serduszka! Bardzo romantyczne :) Maria Brovko ma świetnie opracowane wzory. Na pewno dobrze będzie Ci się haftować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka są przecudne! Lubię takie pastele :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka przecudnej urody:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy zrobiłaś . Takie delikatne i romantyczne .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły te serduszka, subtelnie i romantycznie. Wzór na haft wspaniały, to będzie piękny obrazek. Pozdrawiam Cię Iwonko bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne serduszka, do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające serduszka! I życzę miłego haftowania, bo wzór śliczny:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie one są śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszka! Ależ radosny i wiosenny wzór wybrałaś, Iwonko :))) będzie cudny haft :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczyły mnie serduszka - są przepiękne! W takich chwilach żałuję, ze nie jestem szyjąca. Kolorystyka serduszek idealna, bardzo delikatna!
    Wzór bukietu bardzo ciekawy. Czekam na gotowy hafcik.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne serduszka! Takie dopieszczone :) Nie mogę się doczekać haftu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle pięknych rzeczy w jednym poście! Serduszka wyszły bardzo romantycznie, a haft który wybrałaś jest bardzo pozytywny i wiosenny. Nie mogę się doczekać kiedy go pokażesz

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne serduszka, hafcik z pewnością nas zachwyci jak już go zrobisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszka zachwycające! A pastelowe odcienie dodają im jeszcze uroku.
    Haft wygląda już ciekawie, a jak Ty Iwonko go wykrzyżykujesz, to będzie wspaniale się prezentował. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne serduszka :) Czekam na xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te Twoje serduszka,są takie delikatne:)
    Widzę że warsztat hafciarski przygotowany,zapowiada się ciekawie -:)
    Pozdrowienia Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne serduszka, takie delikatne i subtelne. Haft zapowiada się pięknie. Noszę się z zamiarem zakupienia takiej ramki, ale zastanawiam się, czy jest wygodna w praktyce. Czy możesz mi doradzić?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja jestem z tej ramki bardzo zadowolona - łatwo się ją zakłada i wspaniale trzyma materiał. Kupiłam oryginalną ramkę q-snap, na początek małą, ale z pewnością kupię większą.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. Jeśli mogę się podpiąć z odpowiedzią, to potwierdzam - ramka bardzo się sprawdza, ja wyszywam na niej nawet HAED-a, także polecam.:)

      Usuń
  18. śliczności Iwonko:)
    jak zawsze dobry wybór wzorku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i delikatne serduszka. Haft na pewno będzie śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwonko cudownie Ci wyszły te serduszka , takie delikatne i romantyczne . Hafcik zapowiada się pięknie . Powodzenia w wyszywaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kochana, a powiedz mi jak się kupuje wzory od Rosjanek, bo one owszem mają tam i darmowe, ale ja chcę jeden kupić wzór i kurde drugi dzień gadam z jedną, a ona mi podaje jakieś dziwne numery kont bynajmniej nie 26 cyfrowe, to wreszcie stwierdziłyśmy z może pypal, ale kurde nie pamiętam czy mam konto... idzie się załamać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na Etsy, płacąc przy pomocy PayPal'a - to chyba najbardziej bezpieczne.
      Wpisałam tytuł i autora haftu i znalazłam.
      Bezpośrednio od Rosjanek jeszcze nie kupowałam, nie za bardzo wiem, jak się do tego zabrać...

      Usuń
    2. ok, ale na etsy nie ma tego wzoru raczej, bo by mi podała namiar pewnie, a się uparłam na te koty w salonie i nie odpuszczę :)

      Usuń
    3. Kociaki są rzeczywiście super! Życzę powodzenia :-)

      Usuń
    4. Ha!!! udało się, założyłam konto na PayPal i kupiłam, wzorek mam już w posiadaniu i tylko pozostaje mi znaleźć sklep gdzie sprzedają CZAS NA WIADRA ALBO KONTENERY :)

      Usuń
    5. Super! Czekam na pierwszą odsłonę...
      A jak znajdziesz patent na dodatkowy czas, to jestem chętna ;-)

      Usuń
  22. Iwonko bardzo delikatne i miłe dla oka serduszka,pięknie wyglądają .
    A hafcik zapowiada się ciekawie,czuję nadchodzącą wiosnę.
    Miłego radosnego weekendu,mam nadzieję że walentynki były dla Ciebie miłym dniem,buziaczki 😘🤗

    OdpowiedzUsuń
  23. Serduszka przecudne!!! Romantyczne! Hafcik będzie piękny! Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Iwonko, serduszka są prześliczne. Widzę, że ten haft będzie cudownie wiosenny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Iwonko, cudne serduszka i w mojej ulubionej kokorystyce😊a obrazek do haftu wygląda pięknie 😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne serduszka!! A obrazek śliczny będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Serduszka są zachwycające! A jaki piękny wzór do wyszywania wybrałaś, cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne serduszka :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Iwonko serduszka są śliczne!!! Takie jak lubię, delikatne, romantyczne jednym słowem w moim stylu :)). Twórz dalej kochana :)) Już jestem ciekawa haftu :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  30. Iwonko serduszka są cudne i niby takie proste w wykonaniu jak opisałaś ale mi by na pewno takie nie wyszły :).

    Piękny wzór wybrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne i bardzo romantyczne serduszka Iwonko, a haft taki wiosenny, że aż westchnęłam. Chciałam zapytać o ta dziwna ramkę, ale już doczytałam komentarze, może też się skuszę bo jakoś mi z tamborkiem nie po drodze;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Delikatne i romantyczne serduszka! Wykonałaś je perfekcyjnie. Piękny haft wybrałaś.
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Romantyzm w najlepszym wydaniu :) Bardzo subtelne i kształtne serduszka uszyłaś. Podziwiam z zapartym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze serduszka!!! Hafcik zapowiada się piękny!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne serduszka! Idealne na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Serduszka są cudowne, są piękne.
    Powodzenia w stawianiu krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  37. Serduszka bardzo ładne, a nowy haft przepiękny- taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. urocze te serduszka, na pewno właścicielka zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny haft, a kształt iście walentynkowy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Sliczne serduszka, bardzo delikatne, romantyczne...
    Widzę, że praca pali Ci się w rękach. Ledwie serduszka ukończone a już haft czeka:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  41. Serduszka są nieziemsko cudowne! Mają tyle delikatności, finezji. WoW !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Serduszka są cudowne, Iwonko!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Serduszka wspaniałe, a haft będzie przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczne te serduszka, na miejscu zamawiającej byłabym nimi zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne serduszka Iwonko, delikatne, romantyczne i pełne wdzięku. Hafcik zapowiada się bardzo czarująco :-) Przesyłam uściski i pozdrowienia wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem zauroczona tym wzorem haftu. Czy to możliwe byś podała mi namiary na sklep by kupić taki wzór? A serduszka śliczne, takie delikatne i bardzo starannie wykonane. Dziękuje za wizytę na moim blogu i miły komentarz. Będę zaglądać bo mi się u Ciebie bardzo podoba. Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepraszam za moje opóźnienie,ale ostatni raz piszę komentarze na telefonie- znikają w eterze jak kamfora:(
    Serduszka cudne i takie bardzo w moich klimatach:) Bardzo sie cieszę że dołączyłaś do nas i mam nadzieję, ze będziesz bawiła się dalej
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...