wtorek, 19 lutego 2019

Mini SAL BB II - "Sleep Parade" - przygotowania

Chaga ogłosiła na swoim blogu "Pasje odnalezione" możliwość wyszywania kolejnego wzoru jej autorstwa - "Sleep Parade" z serii Belle & Boo. Regulamin zabawy znajduje się tutaj.
Miałam przyjemność już trzykrotnie haftować wzory Agnieszki, więc i tym razem nie mogło mnie zabraknąć ;-)
Wczoraj zgromadziłam potrzebne muliny i zdecydowałam się wyszywać na lnie Belfast w kolorze nugatowym (nr 3021):
Wzór podzielony jest na cztery części, na każdą z nich mamy trzy miesiące.
U Agnieszki wygląda to tak:
A ponieważ miałam wolny wieczór, to musiałam postawić pierwsze xxx :-)
Uroczy chłopczyk prezentuje się tak:
 Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :-)

40 komentarzy:

  1. Piękny wzór :-) Czekam na kolejne etapy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci te hafty wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pięknie :D świetnie prezentuje się ten nugatowy len :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, no widzisz! Ja się zastanawiam na materiałem Murano Lugana w kolorze nugatowym. Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękności Iwonko pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. też już wszystko mam, len wzięłam granitowy, ale jeszcze nic nie wyhaftowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko to będzie piękny SAL. Super, że masz możliwość jego haftowania. I to jeszcze na lnie! Efekt końcowy będzie zapewne zachwycający bo len daje inne tło niż kanwa :). Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, haft jest piękny, więc zapowiadają się cudne posty. Podziwiam już tego pierwszego maluszka, a jak będzie więcej to będzie szaleństwo :-) Będzie się więc działo :-) Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy wzór. Chłopczyk wygląda przeuroczo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam ten poprzedni projekt, teraz zapowiada się równie wspaniały obraz. Początek bardzo udany! Serdeczności Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie się zapowiada. Czekamy na rozwój wydarzeń prac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie piękny obrazek. Miłego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny wspaniały obrazek będziesz tworzyć Iwonko! Zapowiedź super się prezentuje.
    Życzę szybkiego wyszywania:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale będzie fajny jak skończysz, miłego haftowania Ci Iwonko życze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To będzie piękny obrazek ;)
    Już jest super,a to dopiero początek )
    Pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie prezentuje się chłopczyk na nugatowym lnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwonko pięknie się chłopczyk prezentuje. Ja też wczoraj właśnie go wyszyłam :-)
    Powodzenia życzę i trzymam kciuki żeby krzyżyków przybywało.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny wzór a maluszek niezwykle uroczy i taki trochę zaspany. Z niecierpliwością oczekuje kolejnych postaci.Pozdrawiam i wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia Iwonko . Cudny ten wzorek a to co już się pojawiło na Twoim hafcie tylko to potwierdza. Będzie świetna seria z poprzednim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż za słodziak :) trzymam kciuki za dalsze krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwonko, piękny początek pięknego haftu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się fantastyczny haft, uroczy chłopczyk, trzymam kciuki za projekt :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały początek. Będę podglądać kolejne części i kibicować Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś mistrzynią tych misternych krzyżyków na lnie, ja mam na razie problem z celowaniem w dziurki kanwy;-) Będzie piękny hafcik, czekam na kolejne odcinki:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaczęłaś rewelacyjnie...coś mi się wydaje że i reszta będzie perfekcyjna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Będzie piękny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. O chłopczyk wygląda cudnie,całość będzie rewelacyjna :)
    Pozdrawiam cieplutko Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny hafcik. Szkoda, ze ie mam ostatnio czasu na xxxxx. Często tęsknię za nimi, ale są pracochłonne. U mnie ostatnio króluje papier.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzyma kciuki Iwonko za ten piekny obrazek,początek już jest śliczny :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w wyszywaniu!:)Jaki słodki ten śpiący chłopczyk, powinien szybko trafić do łóżeczka.;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały projekt..i juz widzę jaka piękna będzie całość !
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Iwonko,cudny hafcik! Uwielbiam oglądać te dzieciaczki bo sa takie słodkie. Powodzenia w haftowaniu i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny hafcik, aż napatrzeć się nie mogę. Trzymam kciuki za ukończenie Sal-u.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzieciaczek jest uroczy i pięknie wygląda na tym materiale.
    Miłego wyszywania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nugatowy :) Oj będzie się działo, miłej pracy z wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uroczy chłopczyk prezentuje się uroczo :))) ja zaczęłam od tego drugiego chłopczyka.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...