poniedziałek, 21 marca 2016

Kartki z jajem ;-)

Tegoroczne kartki wielkanocne to efekt
mojej fascynacji techniką blackworku.
Wybrałam różne wzorki, trochę je modyfikując.
I tak powstały 3 karteczki.

Gdy odwiedzam Wasze blogi, zachwycam się nie tylko pracami,
lecz także cudnymi zdjęciami.
Mi z aparatem jakoś nie po drodze,
ale tym razem "wyprowadziłam" kartki na spacer: 



  
W zbliżeniu wyglądają tak:


Zostały mi też 3 z ubiegłego roku:

 

Szczegóły techniczne tegorocznych kartek:
* AIDA 18ct biała
* muliny cieniowane DMC
* cienkie sznureczki i cekiny do wykończenia
* kanwa przyklejona do cienkiej tekturki (wg tego tutka)
   i dopiero na kartkę

Pięknie Wam dziękuję za liczne odwiedziny
i miłe komentarze :-)
Bardzo motywują...

29 komentarzy:

  1. Cudowne! Ja ostatnio też zachwycam się blackworkiem i rozglądam się za czymś do haftu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Olu!
      Ciekawa jestem Twoich blackwork'owych poczynań...

      Usuń
  2. Przepiękne!
    Światło jest bardzo ważne przy robieniu zdjęć, te robione w plenerze są zwykle lepsze. Metodą prób i błędów znalazłam w domu jedno optymalne miejsce, gdzie fotografuję prace. Nie zawsze da się z nimi wyjść na spacer :)
    Piękne jaja!!! napatrzeć się nie mogę. Kocham czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Gosiu, że podobają Ci się karteczki :-)
      A Twoje zdjęcia są zawsze perfekcyjne! Uwielbiam zarówno fotki Twoich uroczych prac, jak i natury :-)

      Usuń
  3. Cudne są te jajeczka i jak pięknie wykonane :).

    Zeszłoroczne też super :).

    Oj, też mam problem ze zdjęciami prac. Zdecydowanie wolę fotografować naturę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Zdjęcia przyrody są w Twoim wydaniu fantastyczne!

      Usuń
  4. Zachwycające! Wszystkie i tegoroczne, i z roku ubiegłego. Zatrzymam się jednak na świeżakach. Rewelacja! Patrzę, chłonę, wzdycham. Przepiękność absolutna! Cuda stworzyłaś Iwonko! Niski pokłon pełen podziwu!
    Pozdrawiam cieplutko fotograficzna gapa ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, rumieńcem spłonęłam... Za dużo tych zachwytów na jeden raz...
      Pięknie dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu!
      Przesyłam uściski serdeczne :-)

      Usuń
  6. Karteczki są prześliczne. Trudno by mi było wybrać, czy bardziej mi się podobają z jajkami czy z zajączkami...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serduszko lejesz...
      Pięknie dziękuję :-)

      Usuń
  7. Woooow!!!! Och jakie przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne jajo...bardzo podoba mi się motyw Iwonko :)
    Te z zeszłego roku..równie cudne ! :)
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, serdecznie dziękuję :-)
      Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  9. O mamo! Dziewczyno, toż to arcydzieło!
    Ja bym nie wysłała takiej kartki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Też mam dylematy przy wysyłaniu... Ale zawsze mogę zrobić kolejną...

      Usuń
  10. Bardzo, bardzo ładne karteczki :) Dziękuję za wizytę u mnie, pozdrawiam i życzę spokojnych, dobrych Swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, Jolu :-)
      Niezmiennie podziwiam Twoje malowane igiełką karteczki...

      Usuń
  11. Podziwiam technikę dla mnie nieznaną, a przede wszystkim milusie karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, Alinko!
      To mój pierwszy raz i... udało się :-)

      Usuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...