piątek, 25 marca 2016

Choinka 2016 - marzec


Tak, tak, to nie pomyłka.
Wielkanoc puka do drzwi,
a ja prezentuję serduszkowo-zwierzaczkowe
zawieszki na Boże Narodzenie.
A wszystko dzięki Kasi z bloga Życie nitką malowane,
która zorganizowała całoroczną zabawę.
Prezentacja powinna być wczoraj,
ale złoty sznureczek do zawieszek zrobił mi psikusa ;-)
Raz był za cienki, to znów za gruby
albo zbyt zółty.
W końcu się udało, ale mam w domu
spory zapas złotego sznurka...
Serduszka wyglądają tak:
Jest ich aż 8, bo w pierwszej wersji miały być dwustronne.
Później jednak zrobiło mi się szkoda haftów
i pomyślałam, że przecież plecki
mogą być z białego filcu.
Dzięki temu serduszka się rozmnożyły
i powstała pizza ;-)

I jeszcze trochę zdjęć:
 
 

Były też próby przystrojenia ogrodowych drzewek:

  
Szczegóły techniczne:
* len Belfast 32ct, naturalny ze złotą nitką
* mulina DMC
* złoty sznureczek i biały filc
* wypełnienie - kulka silikonowa
* wymiary - około 10x15 cm
* wzór - Cross Stitcher nr 284 z 2014 roku.

Pozdrawiam wiosennie i wielkanocnie :)
Dziękuję, że jesteście, zaglądacie,
miłe słówka zostawiacie...

39 komentarzy:

  1. Wspaniałe !!!
    Prezentują się niesamowicie...wszystkie razem i każda osobno :)
    Trwam w zachwycie :D

    Wesołych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wzajemności w miłości i rodzinnych spotkań.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w siebie i swoje możliwości
    życzy Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci, Kasiu, dziękuję!
      Rozpływam się...

      Usuń
  2. Przepiękne serduszka, bardzo ładne zwierzątka wybrałaś:)
    Zdrowych i wesołych świąt Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję :-)
      Pozdrawiam świątecznie!

      Usuń
  3. Bardzo ładne zawieszki :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne!!! Uwielbiam takie ozdoby na choinkę :)
    Pozostaje życzyć Świąt z jajem i z sercem ;)
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję :-)
      Tobie również życzę wspaniałych, rodzinnych Świąt!

      Usuń
  5. Ło matko, Iwonko!
    W dziki zachwyt mnie wprowadziłaś! Ilość, jakość, piękność! Nie znajduje słów, by właściwie określić, jak mnie zauroczyłaś! Przecudności w ilości szalonej!
    Ogromny szacunek!
    Pozdrawiam cieplutko w ciągłym piękna oniemieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, cała jestem w skowronkach po Twoim hymnie pochwalnym ;-) Rozpieszczasz mnie...
      Bardzo Ci dziękuję :-)
      Ilości szalone, bo czworo moich dzieci chce swoje kąciki przyozdobić, a i dla mnie musi coś zostać...

      Usuń
  6. Zachwycające serduszka!♥ bardzo mi się podobają ☺ ślicznie wygląda ten belfast ze złotą nitką, muszkę kiedyś spróbować na nim xxxx ☺
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, pięknie dziękuję :-)
      Kupiłam tylko mały kawałek tego lnu, ale na pewno jeszcze coś na nim wyszyję...
      Uściski wiosenne przesyłam :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Kasiu!
      Bardzo mnie tą zabawą zmobilizowałaś...

      Usuń
  8. Cudne serduszka, prześliczne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - bratnia duszyczko od serduszek - Twoje też są urocze :-)
      Pozdrawiam świątecznie...

      Usuń
  9. Słodkie są!!! I tyle w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem: prześliczne hafciki i pięknie uszyte zawieszki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Promyku :-)
      U Ciebie też cudeńka powstają!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Wow, jakie cudne te serduszka i jaki rewelacyjny zestaw razem tworzą.
    Patrzę, podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i ciepło na serduszku, że podobają się i Tobie :-)
      Dziękuję i pozdrawiam wiosennie ☺

      Usuń
  12. Widziałam kiedyś gdzieś w necie podobne zawieszki, ale Twoja interpretacja jest o nieebo ładniejsza! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję :-)
      Trochę mnie zszywanie tych serduszek wymęczyło, ale udało się. W grudniu będą jak znalazł.

      Usuń
  13. Jakie kształtne wszystkie serduszka- piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serduszka! Perfekcyjnie wykonane !

    OdpowiedzUsuń
  15. Od zawsze podobają mi się wszelkie serduszka wiszące, a Twoje są wprost bajeczne!! Dziękuję Ci za tą rozkosz dla moich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak to się stało ze choinkę marcową u Ciebie przegapiłam ale dziś poprostu zaniemówiłam, pełen podziw kiedy Ty masz na to czas ja z dwójką dzieci nie wyrabiam dlatego pytam kiedy? :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki :-)
      A z tym czasem... to chętnie przygarnęłabym go więcej ;-) Zazwyczaj siedzę po nocach, ale bardzo mnie to wycisza po dniu z moją czwórką.

      Usuń
  17. Ładne i oryginalne te zawieszki i jest ich spora gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko!
      Planowałam 4 dwustronne, a jest 8 z białym filcem na pleckach.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. wow jestem nimi oczarowana ... u mnie takich cudowności brak bo dalej ćwiczę haft :P ale zapraszam na tworzycha.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...