środa, 27 maja 2020

Dzień Matki

Witam serdecznie :-)

Z okazji wczorajszego święta naszych Mam musiałam oczywiści przygotować karteczki.
Długo nie miałam pomysłu, ale gdy wpadł mi w ręce ten wzorek wiedziałam już, jakie kartki powstaną - delikatne i skromne.
Ponieważ czasu miałam niewiele, zdecydowałam się na dwie prawie identyczne kartki (wszak prace rękodzielnicze trochę się różnią).
Wraz z życzeniami i prezentem wręczyliśmy je mojej Mamie i Mamie mojego męża. Obie zadowolone, a to najważniejsze.

Pozdrawiam Was cieplutko i biegnę kończyć majowe prace.

33 komentarze:

  1. Bardzo delikatne, koronkowa praca 😄 nie mogły się nie podobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misternie wyplecione serduszka - znak miłości :-)
    Najmilsza symbolika dla każdej mamy, Iwonko.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności Iwonko wysupłałaś :)
    spóżnione życzenia imieninowe naj naj lepszego:)zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. To są przepiękne karteczki, takie eleganckie i pełne wyrazu- cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka,też ich już parę zrobiłam :)pomysł umieszczenia ich na kartkach trafiony w 100%
    Pozdrawiam Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny clematis w tle :-)Serduszka przecudnej urody :-)POzdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowe kartki o wyraźnym przesłaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne motywy i tak bardzo oczywiste gdy chodzi o Mamy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne Iwonko!
    Ja w tym roku w tym temacie poległam 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszka są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatne, piękne, zachwycające. Serduszka boskie, podziwiam tę technikę, bardzo mi się te serduszka podobają, bardzo. :))) Pozdrawiam serdecznie, cudownego dnia Ci życzę. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne , uwielbiam połączenie craftowego papieru z bielą, a jak jest to jeszcze frywolitka to nic więcej mi nie potrzeba. Wzorek serca jest cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Skromność i elegancja w jednym! Fantastyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglada ta frywolitka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko te delikatne serduszka są prześliczne!!! Piękne karteczki! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze i bardzo subtelne kartki, Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serduszka Iwonko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne są te serduszka, wcale się nie dziwię że mamy był zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karki wyszły naprawdę super :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka stworzyłaś Iwonko! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wcale nie są skromne, są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne wyszły te karteczki :) Bardzo wyjątkowe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakże wymowne karteczki. Musiały się spodobać mamom :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne i bardzo delikatne kartki. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne !! proste, ale forma wyjątkowo wymowna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj! Piękne, delikatne. Dla Mam wszystko, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycające, delikatne i misterne...mogłabym tak jeszcze długo!
    Cudowności wyszły spod Twojej ręki Iwonko :*
    Pozdrowienia słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne te serduszka, można się zakochać :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...