niedziela, 31 maja 2020

Choinka 2020 (5) i Wielkanoc 2020-2021 (2)

Serdecznie witam :-)

Jak zwykle na ostatnią chwilę, ale udało mi się skończyć...
W zabawie choinkowej u Kasi kolejny mikołajek do kolekcji - tym razem na łyżwach:
Za miesiąc pojawi się ostatni haft z tego zestawu.

Natomiast w zabawie wielkanocnej u Małgosi wyhaftowałam kurkę i umieściłam ją w jajeczku. Powstanie z tego zawieszka, ale nie miałam odpowiedniego sznurka - muszę iść do pasmanterii i razem z drugą kurką zaprezentuję w przyszłym miesiącu:
Tył zawieszki w wianuszku z chabrów i margerytek, zebranych podczas dzisiejszej wycieczki rowerowej:
Życzę Wam pięknego tygodnia :-)

30 komentarzy:

  1. Ja też dzisiaj na ostatnią chwilę:P Te Mikołąjki chodzą już za mną od dłuższego czasu, uroczy jest, napatrzę się u Ciebie i zaś będę myśleć o nich:))) śliczna wielkanocna zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki, zwłaszcza ten zadowolony Mikołaj pomykający na łyżwach :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty! Zawieszki rewelacyjne!
    też mnie te Mikołaje kuszą....
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze hafciki. Mikołajek prześliczny, ale kurka jestem zauroczona!
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są, jak zawsze Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaje wymiatają :D Cudnie tworzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaj jak zwykle wyszedł pięknie 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba zawieszki prześliczne! Muszę wrócić do tego Mikołajowego zestawu.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękności ten mikołajek jest super zakręcony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Seria tych Mikołajków jest świetna. Mam na nią wielką ochotę.
    Zrobiłaś śliczne zawieszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice! 👌👌👌 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace i bardzo ładnie wykończone. Super 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ten Mikołaj jest nieziemski :) ale jajo tez jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne! ale świetny ten mikołaj:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe są Twoje hafty, Iwonko, zawsze je podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko oba hafty skradły moje serduch, Niby proste a tak fajna oprawa zrobiła z nich niepowtarzalne zawieszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne hafty, Mikołaj rewelacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zawieszki Iwonko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwonko, u Ciebie zawsze prace są piękne, a do tego fantastycznie i bardzo schludnie wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny jest ten Mikołaj, to super zawieszka!
    Uściski Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafciki są przepiękne Iwonko, brawo Ty! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się napatrzeć na Twoje hafciki Iwonuś! Są obłędne i tak pięknie oprawione ! Cuda 😊
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten mikołajek jest do zakochania...strasznie mi się podoba w takiej formie:)
    Kurka również przeurocza, pięknie ją oprawiłaś :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały mikołajek Iwonko. A na czym te hafciki przyklejasz?? Kurka też słodka☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszko, zajrzyj do posta z 18.03.2016 "Oprawa haftu na okrągło".
    Z każdym innym kształtem robię to samo, tylko tekturka 1,5 mm i na tekturkę przyklejam najpierw ocieplinę, żeby było trochę wypukłe. Z tyłu można przykleić filc lub zrobić drugi taki sam kształt i okleić materiałem, a później skleić je razem i okleić sznurkiem.
    Trochę to pracochłonne..., ale efekt mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Iwonko, przeurocze hafciki i jednocześnie piękne ozdoby świąteczne!pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesliczne !!! Zachwyca mnie staranność we wszystkim! No a dobór haftów zawsze uCiebie Iwonko zachwyca !!! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace i wykończenie. Mam nadzieję, że niedługo powrócisz do blogowania. Brakuje Twoich cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...