niedziela, 24 czerwca 2018

Choinka 2018 (6)

Serdecznie witam!

Szczerze przyznam, że stęskniłam się za Wami i za blogowaniem.
Mam nadzieję, że wakacyjny czas pozwoli mi tu bywać w miarę regularnie...

A tymczasem pora na szóstą odsłonę choinkowej zabawy u Kasi.
Musiałam troszkę odpocząć od moich niebieskości i sięgnęłam po hafciki z książki La magie de Noël Véronique Enginger.
Do zdjęcia wykorzystałam stosik świeżo pociętej i porąbanej brzozy. 
Uwielbiam jesienne i zimowe wieczory przy kominku, z herbatką i haftem :-)
Piękną majową galerię oraz podlinkowane prace czerwcowe można podziwiać tutaj.

Życzę wspaniałych wakacyjnych podróży i do zobaczenia na Waszych blogach.
Pozdrawiam cieplutko :-)

37 komentarzy:

  1. Śliczne,świąteczne hafciki .I piękne zdjęcia :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne hafty, przepiękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie jest cudne, a hafciki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko ja też się stęskniłam za Tobą i Twoimi perfekcyjnymi haftami. Cudne są te dzisiejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pozostaje mi tylko powtórzyć za innymi dziewczynami, że hafty są cudne Iwonko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wzory wybierasz, cudownie wyhaftowane. Na pewno pięknie je zagospodarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne - rewelacyjnie ogląda się takie małe dzieła sztuki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zauroczona hafcikami sa cudowne .Pozdrawiam serdecznie.




    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te wyhaftowane wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze piękne i delikatne hafciki Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpisuję się pod wszystkimi pochwałami. Piękne hafciki :)
    ps. cieszę się, że będzie Cię tu więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafty przepiękne, a pomysł z foto na tle brzozy ciekawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wzory, bardzo klimatyczne a wykonanie perfekcyjne. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham brzozy, jakież one cudne. Genialne hafty, bajkowe z klimatem. Ja kocham zimne klimaty i poczułam w tych haftach ich atmosferę. :) Pozdrawiam, witam po przerwie. Uściski serdeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne hafciki - uwielbiam wzory Veronique. Wyszło u Ciebie super

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje hafciki zawsze są piękne i perfekcyjnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze maleństwa! pięknie prezentują się na brzozie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne są te wzory a w Twoim wykonaniu Iwonko po prostu zachwycają :)
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwonko, przepiękne są te hafciki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczu nie mogę oderwać od tych pięknych haftowanych miniaturek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Iwonko twoje hafciki zawsze wprawiają mnie w dobry nastrój są cudne,a zdjęcie na brzozie rewelacja !!!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham te wzorki!:)Świetnie je zaaranżowałaś, no, miodzio.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te hafty są śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne hafty i świetne zdjęcie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne hafciki, wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zrobiłaś piękną sesję dla tych uroczych hafcików.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne, cudne hafciki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne hafciki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze perfekcja w każdym calu!!! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...