czwartek, 31 maja 2018

Koronkowe prace - majowe zabawy kartkowe (5)

I znów na ostatnią chwilę...
Czasu jak na lekarstwo, ale terminy bardzo mobilizują - dzięki zabawom blogowym coś tworzę :-)

Madzia zaproponowała w tym miesiącu wielkanocną kartkę z pisanką.
Dawno nie było u mnie koroneczek i tak sobie pomyślałam o haftowanym, koronkowym jajeczku... i oto jest:
Haftowałam jedną nitką muliny DMC B5200 na lnie Edinburgh 36 ct w kolorze naturalnym.
W podobny sposób stworzyłam karteczki do Ani, u której gości majowa projektantka - Sylwia. Spośród zaproponowanych tematów wybrałam kartkę okolicznościową z okazji Dnia Matki - u mnie dwie identyczne karteczki:
  
Te kartki wyszywałam na drobniejszym lnie Newcastle 40 ct.
Powstał też hafcik z reniferkiem, ale musi jeszcze poczekać na oprawę, więc zaprezentuję go przy innej okazji.

U Uli natomiast bożonarodzeniowa kartka wg mapki. Ponieważ jest jeszcze chwila czasu na linkowanie u Uli, to kartka pojawi się jutro.
EDYCJA:
Córcia pięknie podmalowała mi tekturkę i mogłam zabrać się za klejenie kartki.
Wygląda tak:
Dziękuję Wam, że jesteście, pomimo mojej znikomej obecności.
Miłego weekendu Wam życzę :-)

48 komentarzy:

  1. Piękne prace a ta pisanka- mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Koronkowe karteczki są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, cudne są te Twoje koronkowe karteczki, mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. alez piekności same :)dopracowane w szczególiku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koronkowe prace.Bardzo mi się ten styl podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie rustykalne prace! Przepiękne kartki Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te delikatne hafty !!!A czasu zawsze w wiosenno-letnim sezonie mniej ;-) Mnie pochłania działka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko cudowne karteczki.Małe xxx prezentują się bardzo ładnie i delikatnie
    Podziwiam Cię za cierpliwość i precyzję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite karteczki, hafty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne i takie inne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie perfekcja. Wykonanie, motywy, kolory, pomysł, delikatność, faktura, dobranie kształtów = perfekcja! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu cudne!!! Niezwykle delikatne w tej bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko, cudne są te kartki. Biały haft i kraftowe tło to wspaniałe połączenie.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, takie delikatne, subtelne - cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka, cudeńka!!! Podziwiam i ja!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naturaly kolor lnu i biała mulina plus dobry pomysł i wykonanie, dały świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koronka i karton craftowy ro jsk dla mnie połączenie idealne☺ ale Mikołaj w deseczkach też piękny. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za te literówki ale pisanie z telefonu sokolego wzroku wymaga i chyba go nie mam😃

      Usuń
  18. Iwonko, znowu zachwycasz swoimi kartkami. Masz wyczucie - uwielbiam takie stonowane klimaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwonko u Ciebie jak zwykle cudne karteczki, zachwycona jestem wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwonko cudne kartki! hafciki zachwycają delikatnością. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie karteczki wyszły ślicznie ale zauroczyło mnie koronkowe jajeczko :)
    Przesyłam serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, cieszą oko:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki koronkowe - subtelność i wdzięk. Mega cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe karteczki, koronkowe jajo i serduszka zachwycają, a mikołaj świetny, ach ja to mam w ogóle słabość do wzorów V. Enginger :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne te hafciki...i pięknie wkomponowane w karteczki :) efekt WOW po prostu! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te Karteczki. Dzięki wspaniałym hafcikom są niepowtarzalne.Zdjęcie karteczki z Mikołajem aż musiałam obejrzeć w powiększeniu tak mnie zachwyciła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Iwonko, Twoje hafty są takie romantyczne i niepowtarzalne, że dech zapiera z wrażenia. Gratuluję Ci pomysłów i talentu! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Iwonko ale mnie zachwyciły Twoje koronkowe hafty, są przepiękne i przepięknie oprawione. Cieszę się się, że takie perełki trafiły i do mojej zabawy.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudne dzieła powstały! Karteczki koronkowe mistrzostwo a mikolaj...ach!!! Wstyd ze u mnie posucha w krzyżykowym temacie... Przepięknie tworzysz Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze jak robiłam takie rzeczy miałam bardzo dużą frajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczki koronkowe skradły wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne kartki. Delikatność jest jednak bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne kartki, zwłaszcza te koroneczki, cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  35. na ostatnią chwilę, ale się udało :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo piękne kartki! Też bym chciała tak umieć zrobić ❤ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie są piękne :) A jajco wręcz urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...