środa, 4 kwietnia 2018

Dziękuję :-)

Witam wiosennie :-)

Dziś chciałabym podziękować Wam za wszystkie świąteczne życzenia zostawione w komentarzach i przesłane mailem, a szczególnie za te tradycyjne, przesłane pocztą :-)
Za piękne kartki, stworzone z sercem, dziękuję:
* Małgosi B.
* Nulce
 * Agatce
 * Violi
 * Małgosi X.
 * Marylce
 * Reni
I ja wysłałam kilkanaście kartek priorytetem, we wtorek. Część już dotarła, a pozostałe - mam nadzieję - że jeszcze dojdą.
Jestem zawiedziona naszą pocztą....

Życzę Wam pięknego, słonecznego tygodnia :-)

38 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie :) moje doszły na czas tym razem, ale różnie bywa. Słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kobiety ze zdolnościami. :) Mam nadzieję i życzę, by Twoje dni były naprawdę radosne, dużo uśmiechu na twarzy życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko sliczne karteczki dostalas. A dla naszej PP to czasem brak slow a szkoda ze tak kiepska obsluga a znaczki kosztuja krocie.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko piękne karteczki dostałaś. Ja dziękuję za Twoja...dotarła do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudowności ...do mnie nadawane zwykłe 21 marca wczoraj doszły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe karteczki dostałaś Iwonko. Twoje też w końcu dotrą na miejsce, w okresie świątecznym poczta działa bardzo wolno.
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko, śliczne karteczki dostałaś. Moje też nie wszystkie dotarły - to przykre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdaleno karteczki to wspaniała pamiątka,piękne dostałaś karteczki.
    Dziękuję również za Twoją karteczkę z życzeniami,dzisiaj doszła :*
    Buziaki zostawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie naprawdę napisałam Magdaleno???
      Iwonko przepraszam ,to ten pośpiech,ciągle w biegu :D

      Usuń
  12. Śliczne kartki dostałaś. Do mnie też wiele dopiero dziś dotarło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki dostałaś. Niestety poczta ma ostatnio problemy m.in. z listonoszami. U mnie przesyłki potrafią krążyć po okolicy lub zginąć w drodze i prawie co miesiąc mamy wymianę listonosza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!! PP no cóż...poprawy nie widać:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki dostałaś.
    Iwonko, słoneczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawdziwa przyjemność wyjmować takie kartki ze skrzynki!:) Miejmy nadzieję, że twoje wszystkie doszły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne karteczki dostałaś Iwonko,moje też jeszcze krążą i szukają adresata,cóż nasza poczta tak działa,ale miejmy nadzieję że wszystkie dotrą do odbiorcy :)
    Pozdrawiam cieplutko Iwonko

    OdpowiedzUsuń
  18. witam Cię serdecznie jako obserwatorkę mojego bloga, a kartki otrzymałaś wspaniałe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam karteczki i pozdrawiam poświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a great collection of beautiful cards, Iwona! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i super dobrane wszystkie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki dostałaś:)
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałymi karteczkami zostałaś obdarowana :)
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe karteczki otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne karteczki dostałaś Iwonko:-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne karteluszki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...