wtorek, 24 kwietnia 2018

Choinka 2018 (4)

To już czwarta odsłona Kasiulkowej zabawy choinkowej.
Po raz pierwszy sięgnęłam po wzory firmy Dimensions. W zestawie Holiday Elegance jest sześć elementów i mam nadzieję, że uda mi się co miesiąc wyhaftować dwa, a w czerwcu pojawią się hurtem piękne zawieszki.
Haftom brakuje jeszcze koralików i cordingu, ale o to zatroszczę się podczas oprawy.
Oczywiście - jak to we wzorach tej firmy bywa - są krzyżyki dwiema i trzema nitkami muliny, koraliki, lazy daisy stitches, półkrzyżyki jedną i dwiema nitkami, łączone kolory i metalizowana mulina, czyli na bogato ;-)
Mam nadzieję, że efekt końcowy wynagrodzi pokłady cierpliwości poświęcone tym maleństwom.
I jeszcze w odsłonie wiosennej:
Życzę Wam cudownej, słonecznej majówki :-)

43 komentarze:

  1. Cudne te wzorki , zawieszki będą wyglądać zjawiskowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne haftowanki :) przez moment myslałam, ze to świece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, te wszystkie dodatki koralikowo hafciarskie dają super efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. takie malanstwa, a tyle pracy wymygaja... cudne sa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudown! Już teraz wyglądają pięknie, nie mogę się doczekać wersji końcowej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawieszki będą cudne, ale ja wyobraziłam sobie świąteczny stół z serwetkami i te cudne wzory na nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi teraz dałaś do myślenia, Reniu...
      Serwetki byłyby piękne, tylko mam za mało lnu.

      Usuń
    2. Piękności. Myślę, że Renia poddała fajny pomysł.
      Pozdrawiam. Ola.

      Usuń
  7. piekności będą ciekawa jestem ostatecznej formy:)
    wspaniałe delikatne miłego wekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafty są fantastyczne! A my hafciarki tak już mamy, że cierpliwości musimy mieć dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam urok i delikatność, Iwonko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają cudnie. Mam oczywiście te wzorki, ale nie sądziłam, że są tak wymagające :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające hafciki, pełne delikatności i elegancji:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach przepiekne! I faktycznie przyłączam sie do pomysłu Reni, serwetki byłyby cudne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko, dzięki tym maleńkim krzyżykom tworzysz dzieła sztuki. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie delikatne te hafciki wyjątkowo ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te hafciki, delikatne i subtelne.
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko hafciki cieszą już oczy😊takie małe cacuszka.
    Pozdrawiam cieplutko 😚

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne hafciki,takie delikatne,bardzo mi się podobają :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. W pierwszej chwili myślałam że to będa serwetki na stół, pięknie by się tak prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatne i bardzo eleganckie... ciekawa jestem efektu końcowego, bo w tej odsłonie już wyglądają cudnie i jak dla mnie kompletnie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile pracy i ile cierpliwości... podziwiam!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Delikatne , cudowne hafciki . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę to skomplikowane, ale jakie śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycający pomysł. Powodzenia z wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne:-) Wspaniałe będą zawieszki.
    Miłego majowego długiego weekendu Iwonko życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne hafciki, bardzo delikatne.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądają na lnie :)
    Mam te wzorki zachomikowane od lat i niezmiennie mi się podobają - fajnie wiedzieć, że nie tylko mnie :)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko zostało powiedziane wyżej. To mnie wypada już tylko pogratulować wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wymagające te maleństwa, ale efekt końcowy będzie powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne hafciki, widać, że potrzeba im poświęcić sporo czasu! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie delikatne,piękne i eleganckie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Iwonko cudne delikatne hafciki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  32. Iwonko, zachwycasz swoimi pracami, oddech odbierasz i czarujesz!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne wzory. Ciekawi mnie efekt końcowy i myślę, że zrekompensuje włożoną w ten projekt pracę.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...