środa, 28 lutego 2018

Mini SAL BB - oprawa

Dziś ostatni dzień na pokazanie zagospodarowanej parady dziecięcej z Mini SALu Belle&Boo, zorganizowanego przez Chagę.
Marudzić nie będę... Napiszę tylko, że poległam przy próbach opanowania nowej techniki - cartonnage'u. Zamarzyło mi się okrągłe pudełko na moje podręczne, hafciarskie drobiazgi, oklejone właśnie tym haftem.
Spróbowałam, wyciągnęłam wnioski, nabrałam pokory, trochę wymęczyłam hafcik, a teraz czekam na przypływ energii i cierpliwości, aby po raz kolejny zmierzyć się z tematem.
Jeśli się uda, na pewno się pochwalę ;-)
A na razie przygotowałam tymczasową, niskobudżetową wersję oprawy.
Wykorzystałam tekturę zakupioną do cartonnage'u, kawałeczek bawełny w kropki i czerwony sznurek (dodałam go dopiero wczoraj, bo zachwyciła mnie oprawa Ewuni z moją ulubioną czerwienią - zajrzyjcie koniecznie).
Córce się podoba, więc pewnie ta prowizorka przetrwa trochę dłużej...
Agnieszko, bardzo dziękuję za możliwość testowania!
Praca z tym haftem to była czysta przyjemność :-)
A Wam dziękuję za tyle ciepłych słów pod adresem misiaków Fizzy :-)

65 komentarzy:

  1. Cudowne, cudowne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko haft jest świetny w sam sobie, w takiej oprawie tez jest śliczny.
    A może spróbować na gotowym pudełku, trudno chyba zrobić z tektury okrągłe pudełko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, myślałam o gotowym, ale trudno było mi znaleźć o takiej średnicy.
      Spróbuję wygiąć łuk z cieńszej tektury, będę walczyć ;-)

      Usuń
  3. Cudna oprawa i haft fantastyczny! Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta tymczasowa oprawa. Sama właśnie myślę o takim kolorystycznym połączeniu pisakowego lnu z błękitem i nie byłam pewna czy to fajne zagra. Pokazałaś, że zupełnie nie ma się czym martwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że to połączenie nawet zagrało.
      Ależ jestem ciekawa, co pięknego tworzysz...

      Usuń
  5. i tak efekt super:)
    podpowiem że ja podklejam hafty klejem do decu ładnie wygładza się naciągniesz lekko więc może kiedyś jeszcze spróbuj koniecznie:)tyle że już raczej na stałe musi zostać:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, Reniu :-)
      Spróbuję...

      Usuń
  6. Piękny hafcik. Mnie się podoba ta Twoja "prowizorka".Na pudełku też pewnie by się pięknie prezentował, ale taka wersja jest też super. Pozdrawiam Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta tymczasowa oprawa - haft ślicznie w niej wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wygląda pięknie ! Nic nie zmieniaj a na swoje pudełeczko wyhaftuj coś innego :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ta prowizorka wyszła fantastycznie! Pięknie! I ten czerwony sznureczek - cukiereczek. Tak to jest, że prowizorka czasem zostaje na dłuuuugo bo mimo, że miała być tylko tak na chwilkę, wychodzi super i wszystkim się podoba własnie taka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wymagający, ale cudowny haft. Mnie również podoba się ta "prowizorka" - dodanie czerwonego sznureczka to strzał w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Gratulacje, brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super będzie wyglądało takie okrągłe pudełko z tym haftem. Koniecznie się pochwal, jak już je kiedyś zrobisz :) Ale i w tej oprawie z tymi kolorami też pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko, świetnie ta oprawa pasuje do haftu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że każdy kolor który występuje w hafcie, można by zastosować przy oprawie. Strasznie mnie ciekawi jak będzie wyglądało takie pudełko. Koniecznie się pochwal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne połączenie kolorystyczne ,takie delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! bardzo dużo sie na nim dzieje, ale tam gdzie dzieci nie może być nudno:))

    OdpowiedzUsuń
  17. prowizorki trzymają się najdłużej :) wyszło bardzo ładnie, ten niebieski materiał w białe kropki świetnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam te wykończone hafty na kilku blogach i szczęka opada. Cudeńka :) Pieknie go oprawiłaś - taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo gustownie oprawiłaś Iwonko ten przepiękny haft ale muszę przyznać, że spodobał mi się pomysł z okrągłym pudełkiem. Ten haft wyjątkowo się do tego nadaje. Może kiedyś zrealizujesz swój pomysł.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecież ta prowizorka to nie jest prowizorka! Super pomysł i prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ps. Dziękuje za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta, jak piszesz prowizorka, jest fajna. Nacieszysz się obrazkiem, zrobisz coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Haft jest rewelacyjny,przepiękny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Najczęściej prowizorki są wieczne;) W tym jednak wypadku nie miałabym nic przeciwko temu, bo hafcik w tej oprawie prezentuje się naprawdę wspaniale!
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja "prowizorka" ma swój wielki urok! Zachwycam się Twoim haftowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny miałaś pomysł:)może spróbuj jeszcze raz,nie poddawaj się:)pudełka kartonażowe są piękne ozdobione takim haftem:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny haft i to połączenia z materiałem w kropeczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny hafcik. Oprawa też wspaniała. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasem takie prowizorki zostają na bardzo długo;-) Twoja wyszła świetnie i fajnie w takiej oprawie te dzieciaczki wygladają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pewna, że sobie poradzisz śpiewająco! A obecna oprawa też jest super, masz do tego talent.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Haft jest przecudny :) Motyw obłędny:) Powodzenia z pudełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny obrazek, już go dziś widziałam. Trudno tylko powiedzieć, na jaką oprawę bym się zdecydowała. Cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się taka wersja oprawy bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny haft i fajna oprawa. Mnie się podoba taka 'prowizorka'. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. No i przysłowiowa szczęka opadła mi. :) Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  36. Iwonko i cóż ja mam napisać ? wszystko już tu zostało powiedziane,jesteś niesamowita,cudny haft i oprawa:)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Iwonko, piękny obrazek zrobiłaś! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pudełeczko to fajny pomysł, ale i tak jest pięknie. Uwielbiam groszki:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie jest jak jest a pudełeczko zrobisz przy innej okazji, w myśl zasady"Pierwsze koty za płoty".

    OdpowiedzUsuń
  40. Obrazek prezentuje się ślicznie! Ja zwykle oprawę powierzam profesjonalistom - przekonałam się, że oszczędzam w ten sposób swój czas i nerwy - a to przecież najcenniejsze :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie to wyszyłaś Iwonko! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda obłędnie. Jestem pod wielkim wrażeniem - cudownie prezentuje się Twój hafcik Iwonko :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolejny piękny haft! Oprawa bardzo mi się podoba, wcale nie wygląda na jakąś tam prowizorkę! Czerwony sznureczek tak ożywia, idealnie pasuje do całości...

    OdpowiedzUsuń
  44. Ważne, że masz doświadczenie. Nie od razu Kraków...
    A oprawa i sam haft bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Haft jest piękny a oprawa pasuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla mnie jest rewelacja :) Bardzo bardzo mi się podoba :) Buziaczki gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjny haft! A ta oprawa... niczego sobie.. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Iwonko pięknie oprawiłaś ten cudowny hafcik.W pierwszej chwili myślałam że został przecudną zakładką,ale nie podałaś rozmiarów. Pewnie kiedyś gdy już trafi na pudełko będzie również cudownie wyglądał,bo haft jest sam w sobie przepiękny.
    Buziaczki zostawiam i tchnienie wiosny��

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjny efekt. Nie spiesz się ze zmianami, niech ta opcja się znudzi, dopiero szukaj innego zastosowania tej gromadki uroczej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Iwonko świetnie oprawiony haft :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Prowizorka przepiękna :-) Nie wiem, jaka jest jej wielkość, ale zakładka byłaby z niej świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta wielkość (18x63cm) spowodowała taki pomysł na oprawę, bo u ramiarza się przeraziłam...
      Zakładka byłaby całkiem słusznych rozmiarów ;-)

      Usuń
  52. Co tu się rozpisywać, jest przepiękny nawet w tej niskobudżetowej wersji!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Niemożliwe...ile trzeba mieć cierpliwości, żeby zrobić takie cuda!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekny i na pewno bardzo pracochłonny haft, podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniały haft, oprawa wcale nie wygląda na prowizorkę, bardzo mi się podoba i pasuje do haftu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem pod wrażeniem. Całość prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Prześliczny haft! A tak wykonana prowizorka to może potrwać długo, bo bardzo fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...