poniedziałek, 31 lipca 2017

Zabawa kartkowa u Uli - 7/12 i czerwcowe zaległości u Ani

Serdecznie witam :-)

Pogoda wreszcie dopisuje, więc korzystamy...
W tym miesiącu powstały u mnie zaledwie małe, monochromatyczne hafciki na kartki
i nocą - przy odrobinie chłodu - zostały oprawione.

W lipcu u Uli miała pojawić się Matka Boska z Dzieciątkiem
lub cała Święta Rodzina.
Wybrałam pierwszy temat i dalej pozostaję w fascynacji craft kartonem:
Jeszcze banerek:
i pora pokazać czerwcowe zaległości u Ani,
gdzie inspirowała nas niezwykle utalentowana Ewunia
Jej piękne karteczki zdobią czerwcowy banerek zabawy:
Na kartce bożonarodzeniowej gości aniołek:
Wielkanocna ma ścinkowe tło i zrobiła się tak kolorowa i wiosenna,
że - poza napisem - wydały mi się zbędne inne dodatki:
Na okolicznościową wykonałam wachlarzyk z gazety:
Jeszcze tylko kolaż:
i czekam na wytyczne sierpniowe ;-)

Pięknego i słonecznego sierpnia Wam życzę
i dziękuję za Wasze sympatyczne wizyty :-)

57 komentarzy:

  1. No oczu nie mogę oderwać od wyhaftowanej Maryi z Dzieciątkiem - cudna !!!, bardzo ładna jest też ta z aniołkiem, pomysłowa ścinkowa i wachlarzyk na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, a haft z Matką Boską wygląda cudownie -delikatnie i skromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, zachwycają mnie Twoje kartki. Szczególnie podoba mi się ta z haftowaną Madonną i z aniołkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki idealne. A ta z aniołkiem, po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko,cudne kartki, a połączenie haftu i craftu rewelacyjne! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki są prześliczne!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z Matką Boską i aniołkiem to moje faworytki :) skromne i piękne :) Dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karton, płótno, jednokolorowy wzór i jeszcze koronka, to przepis na rewelacyjną kartkę, a właściwie kartki;)Piękne!
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, eleganckie, subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko - patrzę i oglądam i w życiu nie wybiorę która jest najładniejsza...bo wszystkie są śliczne. No i powiem Ci, że super wyglądają te bazy z craft kartonu.
    Aniołek jest ślicznym a ta wielkanocna niby, ze ścinków ale bardzo wymowna i radosna:)
    Iwonko -uwielbiam Twoje prace:)
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lniane hafciki są takie cudownie minimalistyczne. Przepięknie się komponują z kartonem na karteczkach. Cudowne, delikatne.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie sobie takie craftowe papiery też zamówiłam :)
    Iwonko piękne karteczki, każda jedna zachwyca. A ta ze ścinkową bazą zachwyciła mnie swoja prostotą, świetny pomysł na nią miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne karteczki powstały. Jestem każdą z nich oczarowana.
    Ta z wachlarzykiem bardzo niespotykana.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie z pomysłem, wszystkie idealnie zaprojektowane i wykonane a prezentują się wspaniale :-)
    Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Iwonko, jak zwykle piękne, wysmakowane karteczki. Podziwiam!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki piękne , jestem nimi oczarowana , szczególnie tymi haftowanymi :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczne karteczki zawsze tu oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycam się każdą kartką, z resztą jak zwykle ;) Wykorzystane papiery są takie wiosenne, świeże...

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne karteczki, jak zwykle:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwonko jak ja lubię te Twoje hafciki i świetna kartki . Lubię też pracować z kartonem a do twoich lnianych haftów pasują świetnie. Cudne wszystkie kartki i miałabym problem z wyborem najładniejszej . Podoba mi się pomysł na tą ścinkową.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  21. No oczu nie można oderwać od Twoich karteczek! Chyba ta wielkanocna jest moim faworytem :) Ostatnio zrobiłam pierwszą kartkę na craft kartonie, świetnie się z nim pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe kartki, ten karton po prostu wymiata. Cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz niesamowite wyczucie piękna,Iwonko!:)
    Przesyłam Ci uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki, Iwonko! Naturalność kraft kartonu świetnie współgra z dodatkami - tez go uwielbiam :D Znakomite miałaś pomysły na wszystkie kartki, każda niepowtarzalna i zachwycająca! Mam małe pytanie odnoście kartki wielkanocnej - brzegi prostokątów czymś podmalowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu!
      Brzegi są delikatnie potuszowane - Distress Ink w kolorze tea dye.

      Usuń
  25. Karton, juta, sznurek - uwielbiam. Przepiękne są te karteczki! Cała sztuka na tym polega niby na nich niewiele, a oczu nie można oderwać. Cudne! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Iwonko u Ciebie zawsze można zachwycać się karteczkami.
    Małe hafciki a na kartonie cudownie się prezentują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne!! Proste i eleganckie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne i niezwykle oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten wzorek Mateczki - prosty ale bardzo symboliczny. Świetnie wygląda karton w połączeniu z bielą. Wszystkie karteczki wyszły ślicznie a moja faworytka to numer 1.
    Pozdrawiam Cię Iwonko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  30. So beautiful creations, Iwona. So elegant! I love them!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne karteczki z ślicznymi jak zawsze hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna kartka z Matką Boską - piękna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycające są te Twoje karteczki, co jedna to piękniejsza, ale ta z wachlarzem urzekła mnie najbardziej:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie są śliczne, połączenie delikatnego hafciku z kartonem craftowym jest idealne, myślę że właśnie surowość i barwa tego kartonu pięknie podkreśla haftowane wzory. Tło ścinkowe wyszło bardzo ciekawie i masz rację taka kolorowa mozaika jest już sama w sobie wystarczająco ozdobna - dodatki przytłoczyłyby cały jej urok. Pięknie Iwonko. Pozdrawiam cię serdecznie i gorąco :-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie śliczne, ale szczególnie podoba mi się ten wachlarzyk :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. zestawienie surowości tkaniny z kontrastującą nicią dodało świętej rodzinnie jakiejś mistycznej uroczystości. Ta kartka absolutnie urzeka

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne kartrczki z pięknymi haftami.

    OdpowiedzUsuń
  38. Iwonko, cudowne karteczki. Z tymi datami wyglądają pięknie. A wielkanocna ze skrawkami wyglada bardzo radośnie i kolorowo 😃

    OdpowiedzUsuń
  39. Iwonko cudowne karteczki w eko kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Iwonko,mój wielki podziw, kartki są cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne hafciki i piękne kartki powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne Twoje karteczki, co jedna ładniejsza.
    Czekam cierpliwie na Twoje szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kartki :) monochromy potrafią być przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Iwonko, Twoje karteczki zawsze są wyjątkowe i zachwycające. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Te haftowane sa najpiękniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyjątkowe,cudowne kartki z haftem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawsze mi się wydawało, że karteczka, żeby była ładna musi mieć hafcik. Wydawało mi się. Nie musi :))
    Wszystkie Twoje karteczki są cudne, a ta z Matką Boską jest wyjątkowa.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne karteczki!Szczególnie podoba mi się ta z haftowaną Madonną :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Iwonko karteczki są zachwycające ,z madonna naj,naj :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...