czwartek, 20 lipca 2017

W prezencie... (7/12) i wyniki mini candy

Witajcie, Kochane :-)

Słoneczko wreszcie pięknie przygrzewa i można korzystać z uroków lata.
Cudowny czas, ale robótki troszkę na tym cierpią...

Na lipcową odsłonę prezentowej zabawy u Reni udało mi się zrobić
zaledwie małą, frywolitkową sówkę, która zagościła na zakładce.
Dostała błyszczące oczęta i przysiadła na ślicznym papierze
z kolekcji Spring Garden od Craft & You.
Na drugą stronę przyfrunęły dwa motylki, wysupłane już wcześniej.
Zakładka już jutro wyruszy w drogę do pewnej przemiłej Osóbki
i mam nadzieję, że się spodoba.
No i liczę, że Renia zaliczy mi ten skromny prezencik.
Dla chętnych wzór sówki stąd.
********************
A teraz wyniki mini candy :-)
Bardzo dziękuję Wam za tak liczny udział w tym skromnym rozdaniu.
Myślę, że - podobnie jak ja - będziecie miały mnóstwo zabawy
przy składaniu tych kolorowych i jeszcze pachnących papierków.
A dwie Osoby, do których uśmiechnęło się szczęście, to:
i
Gratuluję serdecznie!
Proszę o adresy do wysyłki na maila i odrobinę cierpliwości,
bo paczuszki wyślę w poniedziałek, 31 lipca.
********************
Propozycji składania takich rozetek jest w sieci bardzo dużo.
Ja podam tylko kilka linków:
Bez problemu znajdziecie wiele kolejnych wzorów.
Potrzeba tylko czasu i cierpliwości, aby je wszystkie wypróbować ;-)
********************
A jako ciekawostkę pokażę jeszcze eleganckie torebki,
wykonane z papierków po czekoladzie i innych słodkościach.
Mają nawet wszyty zamek.
Dostały je moje dziewczyny w prezencie z podróży do Meksyku.
Są naprawdę urocze :-)
Życzę Wam cudownych, wakacyjnych chwil :-)
Mnie też przez najbliższy tydzień nie będzie - odpoczywam od komputera ;-)
Jeden post pojawi się automatycznie, a kolejny na koniec lipca.
Smartfon będzie jednak zawsze pod ręką ;-)
Pa, pa :-)

44 komentarze:

  1. Gratuluje wygranym :) a zakładki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki piękne! dziękuję za zabawę:) będzie kiedyś trzeba podpatrzeć pod linki;) pozdrawiam ciepło i udanego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładki :) Gratulacje dla dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna zakładka, bardzo pomysłowe torebki - jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka urocza! Gratulacje dla dziewczyn:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zakładki, gratuluje wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładki z frywolitką są śliczne!Frywolitkowa sowa zaskoczyła mnie ogromnie-swoją urodą oczywiście:)Choć Twoje motylki kocham całym sercem,to jednak sowa zrobiła na mnie tak duże wrażenie,że bez mrugnięcie okiem wybrałabym zakładkę,na której przysiadła:)
    Torebki są super-takie letnie i kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Frywolitki cudne- podziwiam, bo ja sam nie umiem :)A torebki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyciła mnie ta frywolitkowa sowa! Cudna jest :) A torebki bardzo pomysłowe, rewelacja :) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładeczka. :) Również korzystam z pogody i wystawiam kopytka na słońce - przy dobrej książce opalanie się tak nie dłuży. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję dziewczynom. Sowa cudniasta!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zakładeczka! Sówka, motylki, i do tego w niebieskościach... miodzio! Widzę że Twój rozwar już rozwarty;) Mój jeszcze w fazie balonika;)
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko, dziękuję za zabawę i gratuluję Dziewczynom.
    Piękne te zakładeczki.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja pierwsza wygrana :D jupi!
    Sówka może i niewielka ale prezentuje się pięknie :) kolory też cudne!
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebki wyglądają rewelacyjnie:) Śliczna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś szukalam jak się robi takie torebki teraz juz chyba mi przeszło ale i tak zapisalam sobie na zaś ;)
    Dzięki;)
    Zakladki piękne- frywolitka mnie ciagle zachwyca
    Dziękuję za udzial w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna frywolitkowa zakładka! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyniom! Zakładka jest przepiękna.:) Życzę ci udanego wyjazdu, ja też w tym czasie wojażuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zakładki. Gratuluję dziewczynom!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczynom gratuluję! A Tobie Iwonko dziękuję za linki do kursów:-)
    Zakładka przepiękna!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta zakładka. Jest taka delikatna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla obdarowanych. Motylkami i zakładkami się zachwycam. Piekne te Twoje frywolitkowe maleństwa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super pomysł na zakładkę, motyli i sówka na niej są świetne! :) Gratuluję dziewczynom wygranej a Tobie Iwonko życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wykonane zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla dziewczyn :) Zakładka wyszła wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Iwonko cudna ta zakładka . Gratulacje dla dziewczyn, a torebeczki z papierków po czekoladzie bardzo fajne , , wychodzi na to że zbierać należ prawie wszystko, bo się może przydać :-)
    Pozdrawiam i życzę miłego słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w tej sówce i zakładce! Piękna, delikatna, idealna! Cudo!
    Gratuluję dziewczynom wygranej, a torebka z papierów to niezwykle kreatywny i ciekawy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna zakładka ze sówką. Torebki z papierków jeszcze nie widziałam. Jednak wszystko jest możliwe. Ze wzoru na sowę skorzystam. Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jest ta zakładka, wszystko w niej "działa" jak należy. Motywy z papieru (liście, motylki)idealnie pasują do frywolitkowych motylków i sówki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta sówka - wspaniale się prezentuje na zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęściarom gratuluje, zakładki sa piekne Iwonko, idziesz z frywolitką jak burza a te torebki no niesamowite ze to z papierków:) ekstra:):);) miłego wypoczynku zycze i słoneczka!!! Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna zakładeczka i gratulacje dla zwyciężczyn :-)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznotki frywolitkowe przysiadły na Twojej zakładce, jest pięknie i delikatnie - cudowny papier dodaje uroku. Torebkami z papierów jestem zachwycona, uwielbiam takie niekonwencjonalne pomysły i połączenia materiałów - dla mnie po prostu bomba.
    Iwonko, życzę Ci udanego wypoczynku, pięknej, słonecznej pogody, dużo uśmiechu i pełnego luzu. Ściskam mocno:-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeurocza jest ta frywolitkowa sówka! Oglądając te śliczne, kolorowe torebki przypomniało mi się, że kiedyś (jeszcze w szkole)robiłam ozdobne paski i bransoletki z papierków po cukierkach. Muszę spróbować czy jeszcze pamiętam.
    Miłego weekendu Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
  35. zakładka prześliczna, sówka urocza, gratuluję dziewczynom, a torebki zachwyciły mnie bardzo! pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Woww!!Frywolitki-C U D N E :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Iwonko śliczne zakładki,dziękuję za wzorek,zapisałam.kiedyś zrobię :)
    Bardzo ciekawie wyglądają te torebki:)
    Ściskam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne delikatne i zwiewne zakładeczki:)
    dzięki za candy i życzę miłych chwil wolnego czasu i pięknej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Frywolitka niezmienne mnie zachwyca, a "cukierkowe" torebki są bardzo efektowne. Udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Och! Cudna sóweczka! Na pewno będzie się podobać nowej wlaścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zakładki ... frywolitka jest zawsze piękna :)
    Gratulacje dla Dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zakładki, śliczna sówka. Gratulacje dla zwyciężczyń. Torebka piękna. Serdecznie pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...