środa, 13 lipca 2016

Zabawy karteczkowe 2016 - lipiec

Witam Was serdecznie!
Wakacje w pełni, a ja znów prezentuję karteczki na Boże Narodzenie,
ale tym razem także na Wielkanoc i okolicznościową.

W zabawie u Uli wytyczną na lipiec jest aniołek.
Na mojej kartce nad samotnym, wiejskim domkiem czuwają aniołki :)
 I jeszcze śliczny banerek zabawy:
********************
Od lipca bawię się także z Anią :)  Do wykonania są 3 karteczki.
1. Kartka z dzwonkiem na Boże Narodzenie:
 Zachwycił mnie ten jelonek. Okazało się jednak, że ma całkiem spory rozmiar
i wyszywałam go jedną nitką muliny, co jedną nitkę wątku i osnowy na lnie 28ct.
Było troszkę dziubania.
A na szyi ma oczywiście maleńki dzwoneczek :)
********************
2. Kartka okolicznościowa z biedronkami.
U mnie te wdzięczne owady przyfrunęły na piękną, kwietną łąkę.
Na bazę kartki wykorzystałam serwetkę.
 ********************
3. Kartka na Wielkanoc - tutaj wytyczną są bazie.
Jest kolorowo, prawdziwie wiosennie i... trochę cukierkowo ;)
Ale bazie są :)
 ********************
I jeszcze lipcowy banerek zabawy u Ani:
I kolaż:

Mam nadzieję, że Ania i Ula karteczki zaliczą,
a ja zabieram się za kolejną lekcję frywolitki wg kursu u Anetty.
Polecam!!! Rewelacyjnie opracowany!!!


107 komentarzy:

  1. Co jedna kartka, to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za wizytę i miły komentarz :)

      Usuń
  2. Piękne karteczki i pracochłonne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam ☺

      Usuń
  3. Świetne karteczki. Wszystkie mi się podobają.
    Masz fajną biedronkę z rozłożonymi skrzydełkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko, dzięki wielkie!
      A biedronkę wypatrzyłam w kwiaciarni i też mnie zachwyciła :)

      Usuń
  4. Ale super wszystkie karteczki. Sprytnie wykorzystałaś zasuszone bazie:)
    Łączka z serwetki świetna, a jelonek rewelacja:) Podziwiam haftowanie na lnie. Aniołki pilnują, aby domek nie był samotny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca!!! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu!
      Miłego weekendu życzę ☺

      Usuń
  6. Przepiękne karteczki, co jedna to piękniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki:) Reniferek cudowny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Anetto :)
      A w tym małym rogaczu też jestem zakochana ;)

      Usuń
  8. Iwonko, Twoje prace są przepiękne, urzekła mnie cicha noc. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Monia!
      A pomysł na aniołki nocą długo chodził mi po głowie...

      Usuń
  9. Powiem tak, jest na czym oko zawiesić :)
    Rogaś jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Violka!
      Ach, ten rogaś... Miał być już wcześniej (na kartce z kokardką), ale nie wpadłam na pomysł haftowania co jedną nitkę.

      Usuń
  10. Śliczne prace :) super pomysł z aniołkami i cichą nocą, bardzo mi się podoba :)
    Zabiłaś mnie baziami... kobieto skąd Ty o tej porze roku wzięłaś bazie??? no, pytam skąd? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że aniołki przyjęte :)
      A bazie... poszłam do kwiaciarni z głupiutkim pytaniem: "Czy dostanę bazie, takie wielkanocne?" A pan szybciutko pobiegł na zaplecze i oto są :)

      Usuń
  11. Na święta będziesz już przygotowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, będę... chyba po raz pierwszy od wielu lat :)
      Moniczko, fajnie, że znów jesteś!
      Cieplutko pozdrawiam ☺

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana:) Wzajemnie!

      Podziwiałam,podziwiałam Twoje prace. Coś się nie mogłam zalogować ;p i tylko dlatego nic się nie odzywałam :)

      Usuń
  12. Iwonko, przepiękne karteczki!
    Wiejska ośnieżona chatka ma niezwykły urok. Zachwycił mnie tez reniferek z dzwoneczkiem.
    Prawdziwe bazie - super! A ta łąka jest po prostu cudowna - bardzo lubię polne kwiaty i wszelkie prace wykonane z ich udziałem.
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu kochana, od Ciebie sam miodek płynie :)
      Ściskam mocno :)))

      Usuń
  13. Śliczne karteczki! Pierwsza mnie zachwyciła! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję pięknie!
      A ja zachwycam się Twoimi karteczkami i boxami :)
      Pozdrawiam wdzięcznie ☺

      Usuń
  14. Witaj Iwonko.
    Przepiękne karteczki,ta z rogaczem jest cudna,z BN zachwyca a z baziami pomysłowa.Też mam kilka takich kotków ususzonych i zupełnie o nich zapomniałam .
    Kochana przejrzałam kilka postów wstecz i muszę przyznać ,że masz wspaniałe pomysły,małe choineczki haftowane są przecudne.Zachwycasz starannością i kreatywnością ,pięknie inspirujesz .
    Gdybyś miałam ochotę to zapraszam również do mojej zabawy w Cykliczne Kolorki,w lipcu i sierpniu bawimy się lodami.
    POzdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Danusiu, za odwiedzinki i tyle miłych sercu słów :)
      Przyglądałam się już Twojej zabawie i wspaniałym pomysłom Dziewczyn - inspirujecie i... kusicie ;)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Witaj Iwonko
    Widzę, że Danusia już tu była przed mną :-)
    Cieszę się niezmiernie , że dołączyłaś do zabawy karteczkowej, moja radość jest tym większa, że mogą zobaczyć kolejne wyszywane kartki w których jestem zakochana. Jelonek wyszywany na lnie mnie zauroczył. Pozostałe karteczki też są świetne. Bardzo oryginalna ta z jajem i suszonymi baziami.
    Mam nadzieję, że spodoba Ci się zabawa i zostaniesz na dłużej.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo i cieszę się, że dołączyłam do Was :) To wielka przyjemność tworzyć wśród tak kreatywnych Kobiet - podglądam, podziwiam i uczę się...
      Uściski serdeczne przesyłam :)

      Usuń
  16. po prostu śliczne karteczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne Wszystkie karteczki! ale ta z Aniołkami najbardziej wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, miło mi, że podobają się i Tobie!
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  18. wspaniałe karteczki, ta z reniferem najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie się ogląda te świąteczne karteczki, kiedy na zewnątrz taki skwar :)
    Mnie najbardziej podoba się jelonek- uroczy, ale z wszystkimi karteczkami poradziłaś sobie śpiewająco! Szacun Iwonka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dziękuję!
      A jelonek podbił już kilka serduszek...

      Usuń
  20. Świetne kartki i bardzo pracochłonne, ale efekt - WOW! Zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Kochana!
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Śliczne kartki :) Ta okolicznościowa z biedronkami urzekłą mnie najbardziej - letnia aura lata :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Magdo!
      Bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin i miłego komentarza :)
      Biegnę podziwiać Twoje prace...

      Usuń
  22. Zakochałam się Iwonko...wszystkie prace cudowne ,karteczki marzenie...mnie urzekł jelonek z dzwoneczkiem !
    Po prostu cudeńko :)))
    Uściski ślę Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana, dziękuję Ci stokrotnie!
      Po Twoich komentarzach po prostu fruwać zaczynam ;)
      Przytulaski :)

      Usuń
    2. Fruwaj Motylku, bo masz powód do dumy...ja postaram się, żeby komentarzy nie zabrakło :* :* :*

      Usuń
  23. piękne kartki Iwonko! wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne karteczki, z jelonkiem najładniejsza:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kartki zrobiłaś :).

    Podoba mi się wykorzystywanie serwetek na kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, ja dopiero zaczynam zabawę z tworzeniem karteczek i nie mam zbyt wielu potrzebnych rzeczy. Serwetki są świetnym uzupełnieniem.
      Przesyłam pozdrowionka :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, Gosiu!
      Chciałabym takie kiedyś na maszynie namalować...

      Usuń
  27. Wszystkie kartki trafnie oddają tematy wyzwań, serwetkowa łąka - świetnie wykorzystana serwetka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Jak dla mnie aniołki :) to numer jeden :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję!
      Miłego, słonecznego weekendu :)

      Usuń
  29. Każda z tych czterech karteczek ma swój niepowtarzalny urok! Jelonek wyjątkowej urody :) Chatka z aniołkami wzruszająca. A ja chciałabym nauczyć się tego decu na papierze...
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję pięknie!
      Jeśli chodzi o decu... ja cieniutko pokrywam grubszą kartkę klejem Magic (najlepiej pędzelkiem), później delikatnie przykładam wierzchnią warstwę serwetki (zapas odcinam po wyschnięciu) i lekko wygładzam łyżką (szczególnie kropkowane brzegi serwetki). Na końcu między książki i po godzinie gotowe - wycinam dowolny kształt. Czytałam, że można też na żelazko (bez problemu znajdziesz w necie), ale jeszcze nie próbowałam.
      Przesyłam uściski, Aniu :)

      Usuń
  30. Piękne karteczki i wcale nie przeszkadza że niektóre będzie można wysłać dopiero za kilka miesięcy . Będzie jak znalazł :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alicjo!
      Uwielbiam wysyłać samodzielnie zrobione karteczki, ale przed świętami zazwyczaj brakuje czasu na ich wykonanie. A w tym roku chyba wreszcie będę przygotowana :)

      Usuń
  31. absolutnie urocze!!! wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie cudowne. Gratuluję pomysłów i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i przesyłam pozdrowionka :)

      Usuń
  33. Śliczne i różnorodne karteczki Iwonko. Łąka z biedronkami jest niezwykle delikatna i subtelna - świetny pomysł. Najbardziej spodobał mi się jednak jelonek z maleńkim dzwoneczkiem na szyi - fantastyczny hafcik! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu!
      Jelonek też mnie oczarował, więc wskoczył na tamborek.
      Gdy czas pozwoli - będzie więcej małych haftów w przyszłym miesiącu.
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  34. Śliczne karteczki, najbardziej podoba mi się biedronkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Basiu!
      Przy takiej różnorodności każdy może znaleźć coś dla siebie ;)
      Czekam, Kochana, na Twoje cudeńka :)

      Usuń
  35. Iwonko, ależ Zdolniacha z Ciebie, i Ty mimo ogromu zajęć w domu znajdujesz czas na stworzenie takich perełek 😍 kłaniam się w pas. {TBP}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi, Anitko, nasłodziłaś :)
      A po całym dniu z dzieciakami, które w wakacje mają duuużo energii, bardzo fajnie się wieczorami wyciszam przy karteczkach i innych robótkach.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewuniu!
      Po pięknym albumie pewnie i Ty karteczki zaczniesz tworzyć...

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Basiu, serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

      Usuń
  38. Witam Cię wieczorową porą:) Wszystko wkoło zasypia, a ja wreszcie mam czas na przemiłe odwiedziny:) Moja droga wpaść tu i zachwycić oczy i serce - Bezcenne !!!! Pozdrawiam cieplutko i życzę samych twórczych senków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję pięknie!
      I mam nadzieję na te twórcze sny...
      Uściski, Elu :)

      Usuń
  39. Wow kochana karteczki są odjazdowe, mają to coś,świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  40. Iwonko bardzo ciekawe kartki. Najbardziej podoba mi się z jelonkiem. Wpadłaś na oryginalny pomysł z dzwoneczkiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Marzenko, w moich skromnych progach :)
      Cieszę się, że spodobały Ci się moje karteczki.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  41. Kolejna mistrzyni kartek, jak tu nie mieć kompleksów.;)Wszystkie prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, jakie kompleksy?
      Przecież ja u Ciebie cudne karteczki widziałam :)
      I tak w ogóle, to spaceruję sobie po blogach, podglądam, podziwiam i uczę się...

      Usuń
  42. Jelonek na lnie zauroczył mnie totalnie:) Wspaniałe prace! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa, Joasiu!
      A jelonek czaruje tym swoim dzwoneczkiem i błyszczącymi rogami...

      Usuń
  43. Jak Ty się Iwonko pięknie rozkarteczkowałaś! Podziwiam z zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana!
      Nie sądziłam, że to takie wciągające...
      Gdyby jeszcze tylko krasnoludki po karteczkowaniu posprzątały ;)

      Usuń
  44. Śliczne karteczki wykonałaś, szczęśliwy ten kto je dostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję pięknie, Anielique!

      Usuń
  45. Świetne karteczki :) ale jelonek jest najlepszy. Uwielbiam oglądać krzyżykowe prace :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się kartki :)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko ☺

      Usuń
  46. Iwonko, najbardziej mnie zaskoczyła Twoja interpretacja dzwonka. REWELACJA. Nie byłam jeszcze u wszystkich osób z karteczkami na zabawę, ale ten dzwoneczek jest chyba jedyny. Wiekszość, jeśli nie wszyscy, robią dzwonki takie tradycyjne. Ty jedna pokazałaś nam, że świat nie kończy się na jednym :)))))) Jestem pod mega wrażeniem Twojej kreatywności :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za tyle miłych słów!
      U mnie też miał być zwykły dzwonek, ale nici metalizowane, którymi wyszywałam, się poplątały i... wylądował w koszu.
      A że córka uwielbia nosić dzwoneczek na szyi, to mnie olśniło.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  47. Piękne wszystkie kartki ,zwłaszcza pierwsza bo moje ulubione kolory świąteczne i pejzażyk :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję :)
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  48. Piękne są Twoje kartki ... wszystkie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne karteczki przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...