wtorek, 19 lipca 2016

Ślubnie, w zabawie u Małgosi

Witam słonecznie, Kobietki kochane :)

Uskrzydlona Waszymi sympatycznymi komentarzami pod karteczkowymi postami,
za które z całego serca dziękuję, postanowiłam pójść krok dalej... 
Dzisiaj będzie ślubnie, w zabawie u Małgosi.
Widziałam zgłoszone prace - są przepiękne.
Koniecznie zajrzyjcie, bo jest co podziwiać.
Daleko mi jeszcze do utalentowanych Koleżanek, ale to wielka przyjemność
wystąpić w tak doborowym towarzystwie :)
Prace potrzebne mi dopiero na koniec sierpnia i wrzesień,
ale skuszona zabawą zmobilizowałam się wcześniej. Dziękuję, Gosiu!

Pierwsza powstała kartka-obrazek na rocznicę ślubu.
Misiaczki wyhaftowałam na lnie 28ct, przycięłam i dodałam ramkę.
Misia dostała też kokardkę i kwiatek,
a serduszko to oczywiście wyraz wielkiej miłości.
Kartka jest składana, będą więc również piękne życzenia.
Wzór pochodzi z Weny nr 3/2012.

********************
O ile w pierwszej pracy poruszałam się w znanym mi temacie
haftu krzyżykowego, to w drugiej... raczkuję.
Mój skromnie wyposażony warsztat i małe doświadczenie
nie pozwalają na szaleństwa (brak mi jeszcze odwagi),
ale w Wenie nr 4/2012 znalazłam instrukcję
wykonania ślubnego boxa i go zliftowałam.
Większość elementów wycinałam samodzielnie.
A oto efekty:


********************
I jeszcze oczywiście śliczny banerek zabawy, 
bez której nie byłoby tego posta:
Pa, pa :)))
Miłego tygodnia Wam życzę!

83 komentarze:

  1. Hafcik ślicznie wyszedł :) A i z pudełkiem świetnie sobie poradziłaś. Ja w tej dziedzinie nie mam doświadczenia. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Joasiu, z Twoich odwiedzin i miłego komentarza :)
      Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  2. Witaj Iwonko w zabawie, dziękuję za zgłoszenie. Przyjmuję oczywiście obie prace. Boxik wyszedł Ci pięknie, a misiaczki wprost mnie zachwyciły! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Gosiu, za organizację zabawy!
      Można w jednym miejscu obejrzeć tyle pięknych prac i poznać nowe blogi :)
      Ale wyboru to Ci nie zazdroszczę ;)
      Cieplutko pozdrawiam ☺

      Usuń
  3. Och! i ach! dla Twoich prac. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko, świetnie sobie poradziłaś z tematem. Karteczka z misiami bardzo oryginalna, jeszcze takiej nie widziałam, a box naprawdę uroczy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Moniko :)
      Dziękuję za ciepłe słowa!

      Usuń
  5. Piękna kartka,misie mnie urzekły,boxik również ślicznie się prezentuje :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Witaj w moich skromnych progach :)
      Rozgość się i zostań na dłużej :)

      Usuń
  6. Iwonko misiaki skradły mi serducho, gratuluje boxiku, bardzo je lubię, będę musiała spróbować 😊.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, próbuj zdziałać boxik, na pewno dasz radę :)
      A misiaki to już takie słodkie są, aby je kochać i tulić...

      Usuń
  7. Cisza, spokój i wreszcie czas na odwiedziny blogowe:) Uwielbiam ten moment przed snem, uwielbiam takie miejsca jak to:) Czuję sie jak w raju! Dziekuję:) Zachwycona, oczarowana mogę iść spać:) Pozdrawiam cieplutko i życzę samych twórczych senków Tobie i sobie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję pięknie za ten przemiły komentarz :)

      Usuń
  8. Iwonko świetne prace, do wczoraj moja kartka byłe jedyna wyszywana, dziś już nie jest , Twoje misie są śliczne a pudełeczko bardzo pomysłowe. Nie zazdroszczę Gosi , bo będzie miała trudny wybór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję!
      A twoje ptaszorki są rewelacyjne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :)
      Wśród tylu pięknych prac, rzeczywiście nie będzie łatwego wyboru, ale Gosia na pewno coś wymyśli...
      Powodzenia, Aniu :)

      Usuń
  9. Piękności Iwonko :) życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Uleńko!
      I mnie Twoje karteczki zachwyciły :)
      Również życzę powodzenia :)

      Usuń
  10. Wyrażam swój zachwyt zwłaszcza Państwem M.
    Ha... a jeśli chodzi o twory pudełkowe to może kiedyś się odważę... :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Państwo M. mają dziś swój dzień :)
      A pudełeczko spróbuj zrobić, naprawdę fajna zabawa :)

      Usuń
  11. Uroczy haft :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję za odwiedziny!
      Twoje słowa sprawiły mi wielką radość :)))

      Usuń
  12. OMG!!!
    Ależ Ty mróweczka jesteś Iwonko! Te misiaki mnie zachwyciły!
    A kiedy coś uszyjesz?, jak heksagonowa kołderka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bo ja podpatruję tysiące mróweczek w ogródku i tak mi się od nich udzieliło ;)
      A szycie... ciężki temat ostatnio, ale niedługo coś będzie. No a heksiów brakuje jakieś 200 i jeszcze wykończenie... do emerytury zdążę ;)

      Usuń
  13. Uroczy haft!!! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pooglądałam, pięknie tworzysz! jest co podziwiać i będę zaglądać do Ciebie nie raz...Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu i serdecznie zapraszam :)
      A u Ciebie na pewno będę stałym bywalcem - cudeńka tworzysz :)
      Cieplutko pozdrawiam ☺

      Usuń
  15. Brawo! Misie są rozkoszne, a pudełko podziwiam z całego serca, bo sama jeszcze nie takiego nie robiłam, jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Justynko!
      Gdy boxik będzie Ci potrzebny, to z pewnością go stworzysz :)

      Usuń
  16. Śliczna ta karteczka :-) Słodziaki Misiaki;-) A co do raczkowania... to chyba mocno zaawansowane, bo pudełko jest kapitalne! Świetna alternatywa dla banalnej koperty! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu, za tyle słodyczy :)
      A wszystkiemu winne to myszkowanie po innych blogach - naoglądałam się różnych śliczności i też chciałabym tak umieć...
      Uściski :)

      Usuń
  17. Te Miśki wymiatają :) Są rewelacyjne. Takie kreskowe monidło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aga!
      Miśki mają swoje 5 minut :)
      A Twoje skojarzenie - genialne!
      Mam nawet w domu takie podkolorowane zdjęcie ślubne dziadków z 1937 roku, pięknie oprawione przez dziadka stolarza. Gdy wiele lat później babcia zobaczyła u mnie zielony pisak, to koniecznie musiała zaznaczyć na wianku i w bukiecie zielone gałązki asparagusa. Kocham ten portret :)
      Tulaski przesyłam, Aguś :)

      Usuń
  18. Przepiękne prace Iwonko, gratuluję pomysłowości:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka misiowa jest cudna! Haft wspaniałe prezentuje się na mnie, mała ilości dodatków uwydatnia jego piękno :) świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście miało być na lnie ;) ech... ta autokorekta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Kochana!
      Ja też "uwielbiam" autokorektę, czasami potrafi zrobić psikusa.
      Cieplutko pozdrawiam ☺

      Usuń
  21. Misiaczki cudowne, a box świetny. Super prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Anetto!
      Będzie też niedługo moja nowa miłość (nie wiem, która to już) - codziennie wieczorem dzielnie supłam, są wzloty i upadki, ale nie poddaję się.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Iwonko bardzo zdolny raczek z Ciebie. Bardzo podobają mi się takie prace jak Twoja. Ozdoby robione samodzielnie nadają pracy bardziej indywidualnego charakteru. Rewelacyjny box. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko!
      Masz rację, że prezent wykonany samodzielnie płynie z serca :)

      Usuń
  23. Ale piękna, bardzo oryginalna praca. Dziękuję za wizytę u mnie i ...zapraszam częściej. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa!
      Z chęcią będę zaglądać do Ciebie :)

      Usuń
  24. Misie są urocze, a pudełko wyszło Ci super i jest bardzo pomysłowe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, Agnieszko!
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Więcej odwagi Iwonko, idzie Ci wspaniale, spokojnie możesz sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa. Boxik jest śliczny, pomysłowy i elegancki. Zauroczyły mnie jednak misiaczki - są takie słodkie!
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Ewuniu, za wsparcie!
      Czuję się jak mała mróweczka i pracowicie stawiam kolejne kroki.
      Moc uścisków dla Ciebie!

      Usuń
  26. Iwonko, podziwiam Twoje prace od dawna, od czasu pewnego z wrażenia i zachwytu nie jestem w stanie słowa ludzkiego wypowiedzieć. Mam nadzieję, że wybaczysz mi ododległe milczenie...?!
    MiSZCZyni jesteś!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu kochana... ja cieszę się, że jesteś!
      A milczenie jest złotem...
      Dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  27. Szacun za to pudełko - przyznaję medal, bo ja bym nie potrafiła! A wzorek z misiakami jest świetny!!! Nie znałam go dotąd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu!
      Z pewnością zmajstrowałabyś takie pudełko :)
      A misiaki... już znasz, zajrzyj na maila.
      Buziaczki :)

      Usuń
  28. przeurocza praca, wywołuje uśmiech, zachwyt i podziw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję!
      Tak radośnie miało być: miśki dla tych z zasłużonym stażem małżeńskim i zabawne pudełko dla nowożeńców.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Dałaś radę z tym pudełkiem:) A karteczka też cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miśki są rewelacyjne, powalają swoim urokiem na kolana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakochałam się w nich, gdy tylko zobaczyłam wzorek :)
      Cieplutko pozdrawiam ☺

      Usuń
  31. Iwonko, misiaczki są przesłodkie! A debiut w zakresie boxa udał się na medal i podziwiam Cię za te wszystkie ręcznie wycięte elementy.
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję pięknie!
      Takie wycinanie uczy pokory... ;)
      A ja po prostu muszę poczynić odpowiednie scrapkowe zakupy.

      Usuń
  32. Oj Ty Czarodziejko...ależ nas tu, tą skromnością czarujesz ;) :)
    Doskonale wiesz, że Twoje prace są przepiękne i nie ma znaczenia , że w jakiejś dziedzinie raczkujesz !
    Gdyby każde początki, były tak piękne i dopracowane...to w końcu świat stałby się chyba nudny ;) :)))
    Jestem po stokroć zachwycona!!!
    Uściski Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko... ja po prostu uparciuch straszny jestem i działam tak długo, aż efekt mnie choć troszkę zadowoli ;)
      Dzięki, Kochana!
      Pozdrowionka słoneczne ☺

      Usuń
  33. Misiaki na kartkę naprawdę przeurocze :) Co do pudełka, to nie widać, abyś raczkowała w tej dziedzinie - świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, te miśki... chyba czarują ;)
      A pudełko... starałam się, jest równiutko docięte, dużo się przy nim nauczyłam i wiem, jak robić kolejne.

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Agatko!
      Twoje myszki też mnie zachwyciły :)

      Usuń
  35. Misiaczki są przeurocze i bardzo mi się podoba ten pomysł aby uzupełniać hafty elementami nie haftowanymi jak koraliki, zawieszki czy kwiatki, świetnie to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam wcześniej dodać kokardkę czy dzwoneczek do maleńkich haftów i też mi się to spodobało :)

      Usuń
  36. Świetne prace!
    Misiowa para słodka i pięknie wykonana!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Adrianno, za odwiedziny i miłe słowa!
      Zapraszam częściej :)

      Usuń
  37. Och co za cudo! Jestem zauroczona i gratuluję! Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Iwonko droga, serdecznie gratuluję zdobycia nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fiu, fiu, fiu...jestem pod wrażeniem:) Kartka z miśkami jest zarąbista:):), ale pudełeczko to juz mistrzostwo:) ja sama jeszcze się nie odważylam zrobić pudełka (hi hi kupiłam jedną gotową bazę - ale póki co czeka)
    pozdrawiam cieplutko Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dzięki, Agatko!
      Ja jeszcze nie poczyniłam scrapkowych zakupów (przeraża mnie ilość rzeczy, które koniecznie muszę mieć...), więc nawet nie wiedziałam, że są gotowe bazy na boxy - ja mój wycinałam i kleiłam.
      Pozdrowionka :)

      Usuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...