poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Kwietniowe zabawy kartkowe - 4/2018

Uff... zdążyłam...
Wzory haftów znalazłam i wyszyłam już na początku miesiąca, ale zupełnie nie mogłam się zabrać za kartkowanie.
Jednak chęć dotrzymania terminów sprawiła, że wstąpiła we mnie pełna mobilizacja i oto są kartki na trzy zabawy - do Ani, Magdy i Uli :-)

U Ani w tym miesiącu znów bingo i choć wybór elementów może być przypadkowy, udało mi się równocześnie skreślić dwie linie: drób, prostokąt, biały oraz tekst, motyl, biały:
Wzór haftu z czasopisma The World of Cross Stitching.
 
Ula zaprojektowała kolejną mapkę, a moja "jemiołowa" kartka wygląda tak:
Wzór jemioły z książki La magie de Noël Véronique Enginger.
 
Magda natomiast jako wytyczną podała wielkanocny koszyczek. Powstała kartka dość naturalna: len, bawełna, craft karton, ale takie klimaty bardzo mi się ostatnio podobają.
Wzór haftu stąd.
 
A skoro o karteczkach mowa, z przyjemnością chwalę się tymi, które przyfrunęły z blogowego świata: 
Agatko i Małgosiu - bardzo Wam dziękuję :-)))
Pięknie Wam dziękuję za sympatyczne słowa zostawione pod choinkowymi hafcikami :-))) 

61 komentarzy:

  1. świetne kartki:)))ta z zajączkiem moja faworytka:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaczek do schrupania :) śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, Twoje karteczki są genialne! Zawsze czymś uroczym nas zaskakujesz. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda zrobiłaś. Hafty piękne i jeszcze dodatkowo pięknie wyeksponowane na kartkach. Pierwsza to dla mnie numer jeden, chociaż i pozostałe śliczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko, zachwycam się Twoimi kartkami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak serdeczne jak spóźnione życzenia Iwonko:-) A Twoje delikatne karteczki uwielbiam, kurczaczek mnie rozczulił normalnie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki, hafciki urocze i ładnie wkomponowane w kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko, uwielbiam Twój styl w wykonywanych kartkach :) Ta pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra hafciki powstały no i cudnie je oprawiłaś w karteczki. U Ciebie zawsze perfekcja w każdym calu.
    Pozdrawiam Iwonko i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki i piękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przygotowałaś piękne karteczki! Według mnie każda osoba, która wykorzystuje na kartkach hafciki powinna mieć wyróżnienie, bo takie kartki są bardziej pracochłonne niż scrapkowe.
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafciki :-) Kurczaczek uroczy ,kartka z jemiołą klimatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze, że się zmobilizowałaś - brakowało mi Twoich pięknych kartek. Dzisiejsze są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam haftowane kartki. Wymagają specjalnego uznania. Nie dość, że haftujesz motyw to jeszcze musisz go pięknie aranżować z całością. Bardzo ładne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Iwonko,jakie cudeńka stworzyłaś :)
    Już przy pierwszej karteczce oczy ze zdumienia otworzyłam szeroko,a tu jeszcze tyle równie pięknych również kartek nam pokazałaś :)
    Żadnej nie wyróżnię,bowiem wszystkie są dla mnie idealne i każda ma w sobie to wyjątkowe " COŚ " :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko prześliczne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. ileż pięknych karteczek powstało! pracowicie jak mróweczka je tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są wszystkie! Na ostatniej udało Ci się stworzyć piękny klimat, idealne zestawienie kolorystyczne. Jestem nią oczarowana.
    Wspaniałej majówki Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kartki ładne ,ale ta wielkanocna jest wyjątkowa.I wykonanie i hafcik i kolory wszystko super dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne i dopracowane kartki

    OdpowiedzUsuń
  21. Iwonko, najserdeczniejsze życzenia :))
    Kartki wszystkie cudne, ale ta jajeczna skradła moje serducho ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszły Ci te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne hafty i piękne karteczki. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Iwono:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znowu zachwycasz kartkami :) Uwielbiam ten klimat drugiej i trzeciej, a pierwsza - równie urocza - jest taka wiosenna.
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudne karteczki Iwonko, bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczności :-) Pewnie się powtórzę, ale bardzo mi się podobają kartki z haftem krzyżykowym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie kartki bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki! Cudne są! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Iwonko Twoje karteczki zachwycają,są delikatne ,piękne, wiele w nich dobrego smaku i co tu dużo mówić kunsztu.CUDNE!
    Buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kartki, szczególnie podoba mi się ta wielkanocna, jest taka delikatna :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyszły piękne kartki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wykonane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne karteczki, pięknie wykonane i przemyślane. Ta z jemiołą mnie urzekła swoją szczególną delikatnością.

    OdpowiedzUsuń
  35. Iwonko, bardzo radosny i wesoły klimacik na Twoich pracach - hafty - jak zawsze, zachwycają. Podziwiam i pozdrawiam wszystkich wiosennie życząc jednocześnie udanej majówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne wszystkie bo i krzyżyki i piekne oprawy Twoje Iwonko:) kurczak ekstra, ekologiczna super oprawiona....czego chcieć wiecej ?! Brawa :):):)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co by nie napisać i tak nie ma określenia dla tych prac, przewspaniałe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  38. Super karteczki!!! Piękne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacja. Najpiękniejsza ta z koszyczkiem wielkanocnym :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie podziałałaś! :) Mi również wpadła w oko ta z koszyczkiem wielkanocnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Iwonko, piękne hafciki i cudne karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne karteczki :) Hafty piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniale karteczki. Uwielbiam Iwonko te Twoje hafciki i jak perfekcyjnie oprawione. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem pod wrażeniem karteczki są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Iwonko, Twoje karteczki urzekające! Najbardziej lubię te z haftem, więc podziwiam szczerze :-) A i te, co przyfrunęły, moc radości sprawiły. Wiem, do sama jej doznaję :-))
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie karteczki są śliczne :) Wspaniałe hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo piękne karteczki, tyle utalentowanych kobiet. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Twoje karteczki Iwonko zawsze mnie zachwycają, wiem jak pięknie wyszywasz, wszystko jest idealne, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Te połączenia są rewelacyjne :) Nie spodziewałam się, że to będzie takie śliczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. pięknie łączysz haft krzyżykowy z papierem :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...