wtorek, 20 marca 2018

Marcowe kartki do Ani, Uli i Magos - 3/2018

Witam u progu wiosny :-)

Dziś - oprócz kartek do zabaw organizowanych przez Anię i Ulę - dołączy jeszcze kartka wielkanocna do Magos.
Zdałam sobie sprawę, że Wielkanoc tuż-tuż, a wysyłać nie mam czego.
Aby za rok sytuacja się nie powtórzyła, postaram się pracować systematycznie ;-)

U Ani króluje w tym miesiącu nowa technika - iris folding.
Miałam z nią wcześniej do czynienia i z przyjemnością usiadłam do klejenia paseczków.
Spodobał mi się pomysł Oribelli i taką skromną karteczkę zmajstrowałam:

U Uli kolejna mapka, która bardzo mi się podoba, ale moja kartka już znacznie mniej.
Do haftu użyłam resztek kanwy barwionej herbatą i mam wrażenie, że tło wygląda jak poplamione.
Może uda się to jeszcze do Bożego Narodzenia czymś przypudrować ;-)

A u Magos na kartce wielkanocnej powinien znaleźć się zajączek z jajkiem lub pisanką.
Tutaj popełniłam hafcik, który już rok czekał w kolejce, kiedy to haftowałam tego kolegę zajączka.

Plan kartkowy na marzec zrealizowany, a teraz zmykam wykończyć moje wielkanocne jaja w technice needlepoint, aby jeszcze przed świętami miały swój debiut.

Serdeczności przesyłam na ten przedświąteczny czas :-)

57 komentarzy:

  1. piękne jak zawsze i dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki :)
    Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki!! Cudowne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, śliczne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki a hafciki przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko sliczne hafciki jak zawsze. Irysek bardzo fajny,kolorki mi sie podobaja w tym jajeczku. Z tymi kartkami to u nnie tez ciezko niby robie caly rok u Ani 3 ale wiecej BN jakos mi sie uzbieralo i musze dorobic kilka na szybcika. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty i super kartka z jajkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wyszły ślicznie Iwonko a numer 1 to dziś chyba przesympatyczny zajączek :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie bardzo ładne. Ostatnia z zajączkiem przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iwonko, prześliczne karteczki zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko karteczki bardzo mi się podobają wszystkie,chociaż zajączek słodziak z jajkami lekko wyprzedza pozostałe :D
    Co do wiosny to chorobcia nie widzę jej,a to przecież jej początek.Wszędzie śnieg i mróz trzyma,brrry...
    Pozdrawiam jednak w wiosennym nastroju u progu wiosny bardzo cieplutko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kartki Iwonko, pozdrawiam zimowo i śnieżnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne kartki- podoba mi sie szczegolnie ta ostatnia z zajaczkiem-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki stworzyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki Iwonko :) króliczek jest cudny :) Nie znam tej techniki, o której piszesz dlatego nie moge się doczekac Tojego jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten Twój minimalistycznie przybrany haft:-) a irysek równie skromny i piękny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki jak marzenie! Iwonko, Twoje kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki i w dodatku każda inna. Bardzo podoba mi się jajko, fajnie dobrałaś papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Iwono- Twoja karteczka z pisanką w paski jest po prostu urocza, pozostałe karteczki też prezentują się wyśmienicie - cudne hafciki :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki Iwonko,ale ta ostatnia skradła moje serce 🙂
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki Iwonko, pięknie wyszyłaś motywy,Ty to potrafisz !!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki :) czekam na prezentację jaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. WIelkie urody są Twoje kartki. Każda ma w sobie to coś i każda mi się podoba, jednak te misterne hafty są wyjątkowe i skradły moje serce (zwłaszcza ten w kartce wg mapki). Piękne kartki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udane to jajo w paseczki, takie nietypowe.

    OdpowiedzUsuń
  26. W każdym calu doskonale skomponowane. Kolorystycznie i zdobniczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kartki, doskonale wykonane. Bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Iwonko Twoje perfekcyjne hafty zachwycają mnie od dawna , jak również przepiękna idealna ich oprawa. Jajeczka w iris folding jest genialne . przede wszystkim świetnych papierów użyłaś . Rameczka ze sznurka z kwiatkiem jest genialna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartka z zajączkiem skradła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie piękne! Zawsze zresztą z przyjemnością oglądam twoje realizacje i inne prace. A zajączek jest przesłodziutki!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kartki, a ta według mapki podoba mi się właśnie najbardziej. Ptaszorki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie karteczki śliczne :)
    A wyszyty zajączek cudowny !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne karteczki przygotowałaś:) a hafciki są urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo urodziwe karteczki. Wysmakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super karteczki, ta z jajem w technice iris bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne karteczki - ta bożonarodzeniowa jest cudna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne karteczikijestem pod wrażeniem .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne prace :-) Szczególnie ta pierwsza taka elegancka...

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne,a zajączek to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Iwonko śliczne karteczki, oczywiście króliś jest naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Karteczki cudne a hafciki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kartki wykonałaś. Zajączek wygląda uroczo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie karteczki piękne, ale ta ostatnia dla mnie naj naj.
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przeurocze karteczki.Ja dla odmiany zachwyciłam się pierwszą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne kartki, ale ja jak zwykle podziwiam hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne i iris i haftowane, SUPER!!! podziwiam , pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  48. Iwonko podziwiam cudne hafty i ich oprawy karteczkowe.... No brakowało mi tych Twoich idealnych karteczek ;) idę sprawdzić co to za magiczne jaja tworzysz no metody nie znam ... Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie karteczki bardzo mi sie podobaja☺

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...