wtorek, 13 lipca 2021

Koronkowa pandemia (6)

 Witam wakacyjnie :-)

Ostatnio głośno powiedziałam o moich planach i... nic z tego nie wyszło. Dwa tygodnie minęły sympatycznie, ale przede wszystkim w kuchni i na miłych spotkaniach z rodziną bliższą i dalszą - po covidowych ograniczeniach, już zaszczepieni, nadrabiamy zaległości ;-)

Na ostatnią chwilę zrobiłam jedną śnieżynkę i znów wg nowego wzoru - z koralikami. Pospiesznie upięta na materacu prezentuje się tak:

Posyłam tego maluszka do Ani, Oli i Justynki.

Pozdrawiam słonecznie i życzę Wam miłego wypoczynku :-)

18 komentarzy:

  1. Cudny śnieżynkowy maluszek, super wygląda takie dwukolorowe!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko śliczna śniezynka :)
    Serdeczności dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynka śliczna i do tego z błyskiem:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z planami to mam dokładnie tak samo;-)
    Śnieżynka jest przepiękna. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko, śliczny ten maluszek z koralikami.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe jest piękne😊 Pozdrawiam ciepło, oj bardzo ciepło😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak, Iwonko ten maluszek jak piszesz jest cudny z tymi koralikami. Idealnie ich kolor pasuje do bieli kordonka. Ja jestem zachwycona tą śnieżynką.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe dobranie kolorów.Śnieżynka wygląda jakby sfotografowana na śniegach Antarktydy. W dodatku mieni się i skrzy jak prawdziwa, stworzona przez mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna śnieżynka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy maluszek i piękny oczywiście :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jej z tymi niebieskimi koralikami!
    Oooj, pięknie...

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...