niedziela, 13 czerwca 2021

Koronkowa pandemia (5) i koszyczki

 Witam u progu lata... zimowymi zawieszkami ;-)

W piątej odsłonie koronkowej pandemii u Ani, Oli i Justynki zaprezentuję tylko 2 śnieżynki wg prostych wzorów:

W przyszłym miesiącu pójdę już dalej z zakupionymi wzorami w technice szydełkowo-frywolitkowej.

Teraz chciałam się tylko wywiązać z zabawy, a tak naprawdę moją uwagę zajęły poniższe koszyczki:

Wykonałam je jako dodatkowe wpisowe w SAL-u u Chagi. PDF z pełną instrukcją zakupiłam na ETSY, skompletowałam materiały i zabrałam się do pracy. Łatwo nie było, ale udało się skończyć i jutro wyślę je do Agnieszki.
Świetnie się sprawdzą jako pojemnik na mały haft lub inną drobną robótkę.
Są usztywnione specjalną flizeliną Decovil.
W najszerszych miejscach mają następujące wymiary:
dół - 14cm, góra - 16cm, wysokość - ok. 8cm, wysokość całkowita - ok. 15cm.
Najtrudniejsze były lamówki, bo przyszywane w całości ręcznie.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu :-)

13 komentarzy:

  1. Śnieżynki cudne, ale koszyczki to mistrzostwo! Przepiękne!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne śnieżynki i urocze koszyczki! Z pewnością ułatwiają pracę. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne śniezynki, ale moją uwagę zwróciły te mega organizerki, świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki, a że mi za ciepło, to wyobraziłam sobie przyjemny chłodek.hihihi Bardzo piękne, tak samo te koszyczki. Super wykonanie, mega oryginalne i ten materiał, no przepiękne!!!!!! Pozdrawiam bardzo serdecznie. :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko, przepiękne te koszyczki, a śnieżynki zachwycają delikatnością.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko, cudne śnieżynki, ale i cudne koszyczki! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No koszyczki sa bajeczne , brawo TY :) a śnieżynki no to już cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te śnieżynki, niby wzory proste ale efekt końcowy rewelacyjny. Ale Iwonko te koszyki całkiem przyćmiły te śnieżynki, są rewelacyjne!!! Świetny wzór i jak zawsze u Ciebie perfekcyjnie odszyte.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow podziwiam i podziwiam te koszyczki, całkowicie przyćmiły sliczne sniezynki .... oczarowalas pięknem i dokładnością wykonania Iwonko, chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne koszyki i śnieżynki śliczne!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczki są rewelacyjne! podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te koszyczki i wielkie plusy za to , ze nie plastikowe.
    A snieżynkami jak zwykle jestem zafascynowana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śnieżynki urokliwe, ale tymi koszyczkami mnie zauroczyłaś!
    Są piękne!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...