środa, 13 maja 2020

Abecadło z igły spadło (2)

Witam słonecznie :-)

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia. Ciągle jestem na etapie diagnozy...
Zaczęłam już trochę krzyżykować, a w weekend poodwiedzam Wasze blogi, bo z pewnością powstało wiele pięknych prac.

A tymczasem przychodzę z kolejnym haftem zaprojektowanym przez Olę - wyszywało się wspaniale. Codziennie budzi mnie zapach kawy, którą przygotowuje mój mąż, więc wzorek bardzo mi się spodobał.
Wyszywałam go cieniowaną muliną:
Nie jest jeszcze oprawiony, ale wyprany i wyprasowany czeka na odpowiednią ramkę.
Haft linkuję do Ani, która dzielnie wspiera Olę w prowadzeniu zabawy.
Bardzo dziękuję, Dziewczyny, za Wasz pomysł i chęci :-)
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na Waszych blogach :-)

34 komentarze:

  1. Iwonko cieszę się niezmiernie, że udało Ci się skończyć hafcik. Jest cudowny a wybór cieniowanej muliny i lnu to strzał w dziesiątkę, Kolejny całkiem inny haft z tego samego wzoru.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego zestawienia barw cieniowanej muliny, musiałam sobie przybliżyć zdjęcia, żeby się dobrze przyjrzeć. Wyszło prześlicznie. Dziękuję za przemiłe odwiedziny i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haft z rewelacyjnym kawowym przesłaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik super, a Tobie Iwonko dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kawowy hafcik :) zdrówka Iwonko
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko zdrówka i jeszcze raz zdrówka. Hafcik śliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca w cudownej scenerii😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię kawy, ale bardzo lubię Twoje hafty, Iwonko.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjny wybór muliny. Pasuje to wzoru znakomicie.
    No i ta sesja...
    Dużo zdrowia i wytwałości, bo na własnej skórze przekonałam się ostatnio, co to znaczy szwendać się po labiryntach lecznictwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super hafcik. Ciekawa sesja zdjęciowa z jego udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft <3 U mnie też kawa na pierwszym miejscu :)
    Pozdrawiam słonecznie i życzę zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny hafcik Iwonko, kawa rano musi być! :D Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny haft! Rewelacyjnie wygląda haftowany cieniowana muliną :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwonuś pięknie wyszyłaś swój wzorek. W plenerze jeszcze piękniej się prezentuje. Brawo! Życzę Ci dużo zdrowia!!!!! Pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Smakowity hafcik i zapowiedź pięknego dnia po rytualnej wręcz porannej porcji kawusi. Zdrówka, Kochana!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny haft! Też uwielbiam kawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kawy nie lubię ale hafcik bardzo ładny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Suer hafcik i do tego z pięknym przesłaniem,też zaczynam od kawy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyhaftowane hasło, fajnie wyglądają cieniowane nici.
    Serdeczności Iwonko i dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyszedł ten haft :D Super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Iwonko swietna ta cieniowana mulina, niewidoczne przejścia kolorow, swietnie współgra z brązowa kolorystyka obrazka.... Brawa za perfekcyjny dobór wszystkiego :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mi się zachciało kawki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko, prześlicznie się prezentuje Twój haftowany obrazek😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kawę i nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia bez niej;)
    Twój haft wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  25. haft śliczny i apetyczny, a cieniowana mulina dodaje mu uroku. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny hafcik, przydałby się do kuchni;) Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hasło idealne dla mnie, Iwonko! Twój haft wyszedł ślicznie. Nabrałąm ochoty na podobny :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie wygląda ten hafcik wykonany cieniowaną muliną! Z przyjemnością sama bym go poczyniła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyszedł ! Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały haft, uwielbiam kawę a ponadto zawsze mi się podobały podobne samplery.
    Na dodatek zafundowałaś mu przepiękną sesję fotograficzną :)
    Uściski ciepłe.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...