piątek, 27 marca 2020

Choinka 2020 (3) i spotkanie z frywolitką (3) - śnieżynka Muskaan

Witajcie!

Chociaż czasu na robótki mam trochę więcej, to jednak sytuacja nie nastraja optymistycznie...
Jestem pełna niepokoju i troski o najbliższych i z trudem skupiam się na xxx czy supłaniu.
Coś jednak powoli powstaje...

Po pierwszym zestawie wzorków świątecznych od Yulii Lyaliny skusiłam się na zakup kolejnego zestawu z czterema mikołajami.
Pierwszy z nich prezentuje się tak:
Cieszę się, bo udało mi się go oprawić :-)
Tył zawieszki wykończony jest czerwoną bawełną w kropeczki. Pod tkaninę dałam jeszcze z obu stron ocieplinę, aby nieco uwypuklić haft.
Zawieszka wędruje oczywiście do marcowej odsłony choinkowej zabawy u Kasi.

U Anetty z kolei w tym miesiącu gości Muskaan - mistrzyni frywolitki z Indii. Na jej blogu dostępnych jest wiele bardzo dobrze opisanych wzorów, którymi dzieli się bezpłatnie.
Wysupłałam na razie tylko jedną śnieżynkę Rosette Enchained, trochę nietypową:
Śnieżynka jest malutka, ma zaledwie 4,5 cm średnicy, zrobiona Aidą 20.
Bardziej kojarzy mi się z kwiatkiem, więc gdy kupię cieniowane nici w żywych kolorach, to marzy mi się kartka z takim frywolitkowym bukietem...

Dziewczyny, dziękuję za kolejny miesiąc wspólnych zabaw :-)

Trzymajcie się wszyscy cieplutko, dbajcie o siebie i o najbliższych.

37 komentarzy:

  1. o jaka świetna zawieszka (frywolitkowa piękna!). Uwielbiam czerwone tło w białe kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i mega dopracowane prace. :) Teraz jest ciężki czas i naprawdę miło popatrzeć na twórczość, to nastraja, dodaje optymizmu, który jest teraz nam naprawdę potrzebny. <3 Z całego serca życzę Ci i Twoim bliskim zdrowia. :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko cudny ten hafcik z Mikołajem i jak zawsze oprawiony perfekcyjnie. Frywolną śnieżynkę podziwiam i mim że malutka jest urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik uroczy, a ozdoba z frywolitki przepiękną 😍😗

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe są te mikołaje. A zawieszka perfekcyjnie wykonana. Pozdrawiam i dobrego zdrowia życzę Tobie, całej Rodzince... Przetrwamy ten trudny czas. Nic nie trwa wiecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik i perfekcyjnie oprawiony - piękna zawieszka powstała.
    Frywolitka to technika, którą podziwiam u innych - śnieżynka piękna.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem na co najpierw patrzeć, bo obie robótki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace :) Mikołaj jest rozkoszny :) Zdrówka i bezpieczeństwa Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj super mikołajkowa seria będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozczulił mnie ten Mikołaj! Przecudna zawieszka i wspaniała frywolitka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna świąteczna zawieszka i urocza śnieżynka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your Santa is adorable 😍🎅 Beautiful work 💕
    Thanks for making the snowflake - I call it a flower flake because of the floral effect 😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Mikołaj obłędny! Fantastyczna zawieszka! A frywolitkowe śnieżynki zawsze wywołują we mnie nieustanny zachwyt :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny Mikołaj, śliczny, aż mi się zachciało takiego wyszyć :-) Śnieżynko-kwiatek też uroczy, a ja nic nie mam, ach... Nic to napatrzę się u Ciebie, bo jest na co :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. co za słodki Mikołaj!!! a śnieżynka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten kwiatuszek frywolitkowy, rzeczywiście kolorowa nitka mogłaby nadać mu naprawdę wiosennego charakteru :)
    A zawieszka? Boska! Zakochałam się w tym Mikołajku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwonko, podziwiałam Twoje krzyżykowanie, a teraz podziwiam jeszcze supłanie. Twoje prace są zachwycające!!! Ściskam wirtualnie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny hafcik i śnieżynka super! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne drobiazgi :). Szczególnie podoba mi się zawieszka z Mikołajem, sam haft uroczy i ten sposób oprawy bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny hafcik, a frywolitkową pracą jestem zafascynowana, bo póki co nie potrafię.
    Trzymaj się Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te Mikołaje! Mam ten drugi zestaw i po Mikołaju, którego już zrobiłam, szykuję się na filiżankę.:) Frywolitki niezmiennie zachwycają.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwonko, jaki śliczny Mikołajek. Frywolitka też mnie zachwyca.
    Trzymaj się zdrowo i nie trać nadziei, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Iwonko, sytuacja nie sprzyja twórczemu myśleniu - to prawda. Ale cieszę się że pomimo wszystko, każdy coś tam sobie pomalutku robi, żeby uspokoić myśli. To na prawdę pomaga i odstresowuje. Iwonko - piękne krzyżykowe dzieła i frywolitka też zachwyca.
    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko, bądź pełna nadziei na lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jednak się skusiłaś na Mikołajki. Super :).

    Zrobiłaś śliczną zawieszkę. Fajnie wygląda, to kropeczkowe tło :).

    Śnieżynka rzeczywiście bardziej podobna do kwiatka :).
    W formie cieniowanej będzie jeszcze ładniej :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna zawieszka i śnieżynka, cieszę się że dolaczylas do zabawy 😊 jestem pewna,że Twoje Wielkanocne ozdoby będą równie piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oryginalna jest ta śnieżynka, inna niż te które oglądam najczęściej - bardzo mi się podoba.
    Mikołaj śliczny, to bardzo efektowna zawieszka.
    Trzymaj się Iwonko zdrowo i bezpiecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. super hafcik i wszystko jak zawsze dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczy hafcik :) a frywolitka WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze perfekcyjny hafcik i oprawa:) podziwiam Iwonko! A frywolitka rownie urocza:) zycze Ci pokoju serducha mimo wszystko i oczywisvie zdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny haft i piękna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny haft. Od jakiegoś czasu mam go na oku i może w końcu wykonam te Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Alez czarujesz i igiełką i frywolitką:)
    Piękne rzeczy wykonałaś a Mikołajek skradł moje serducho bezpowrotnie.
    Uściski słoneczne.
    K

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne prace Iwono. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudne obie prace, zawieszka z mikołajem - perfekcyjna!!! :) Dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Mikołajek pięknie wyszyty,prezentuje się obłędnie :)
    A śnieżynka,choć jak piszesz - nietypowa - jest cudna :)
    Pozdrawiam Iwonko :)*

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...