wtorek, 3 lipca 2018

Czerwcowe zaległości kartkowe - 6/2018

Witam wakacyjnie :-)

Niespodziewane prace remontowe w tych pierwszych dniach wakacji spowodowały, że nie udało mi się podlinkować kartek. Ale już je pokazuję i bardzo się cieszę, że kolejne dwie czekają w pudełeczku tylko na wypisanie życzeń i wysłanie :-)

Ula zaproponowała w czerwcu gwiazdeczkową mapkę.
Kiedyś robiłam kartkę w tym stylu i myśl o niej nie chciała mnie opuścić, więc powstało coś podobnego: 
Kartka pasuje również na czerwcowe wyzwanie u Ani - wybrałam tekturkę, pędzel, białą bazę i napis wieloczłonowy.

U Magos natomiast królują bazie. Na jajku wyklejonym sznurkiem jutowym jest bukiecik "kotków" z lnianej nici:
Życzę Wam wspaniałych, wakacyjnych chwil :-)

41 komentarzy:

  1. Cudowne kartki! Wspaniałe pomysły, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, fantastyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko kartki są świetne , bardzo pomysłowe i takie eko . Jak dla mnie bomba!! Jak będziesz robić lipcowa kartkę dorzuć też tą z czerwca , zaliczę wtedy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki ! Wspaniałe kolory i eko dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie nietuzinkowe pomysły! Obie karteczki są prześliczne a pomysł na jajo - rewelacyjny. Pozdrawiam Cię Iwonko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tak gwiazda ma fajny ogon! bardzo ciekawie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki! Robią wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na kartkę rewelacyjny! U mnie się nie spóźniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki ale ta gwiazdeczkowa urzekła mnie szczególnie.Jest cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No piękne, po prostu piękne i bardzo w moim guście. A ta precyzja w wyklejaniu wielkanocnych bazi powaliła mnie na kolana. Gratuluje pomysłów i cierpliwości:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają!!! Kreatywna z Ciebie osóbka:)) Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko, zachwycające kartki. Podoba mi się kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie super karteczki, obie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności Iwonko czarujesz zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Iwonko piękne karteczki,a ta z baziami to już skradła moje serce :)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Iwonko, fantastyczne kartki:))pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, oryginalne, zachwycające.:) Ale innych się nie spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje kartki są takie wyjątkowe. Nie tylko super wykonane ale i baaaaardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, Iwonko! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne... swoją drogą, chyba dużo pracy z taką kartką...prawda?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jazda bez trzymsnki z tymi baziami Iwonko, zachwycam sie nimi i zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycające karteczki i bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękności Iwonko absolutne!
    Podziwiam i ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super są obie ale to jajo ze sznurka rewelacyjne :) Brawo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki śliczne! Rozumiem, że robisz zapasy na Święta? :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam wciąż Twoje nietuzinkowe kartki i zaskakujące pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  29. Iwonko, kochana, kolejne cudności wyszły spod Twoich zdolnych rączek. Szczere zachwyty i podziw na tymi karteczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki, bardzo lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Iwonuś,Twoje karteczki mnie urzekają !!!
    Są przepiękne!!! Podoba mi się Twoja pomysłowość;)
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  32. Świątecznie, ślicznie i .. pracochłonnie ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kartki wyszły. Bardzo pomysłowe i ślicznie wykonane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kartki stworzyłaś. Lubię proste, dopracowane formy. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczki cudowne .Z gwiazdkami ukradła mi serce .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...