sobota, 24 marca 2018

Choinka 2018 (3)

To już trzeci miesiąc zabawy choinkowej u Kasi.U mnie nic się nie zmieniło i nadal rządzą misiaczki Fizzy Moon.
Miałam nadzieję, że uda mi się je wykończyć, ale zbliżająca się wielkimi krokami Wielkanoc sprawiła, że hafciki muszą jeszcze poczekać na swoje "pięć minut".
Tym razem moje miśki szusują na saneczkach:
Ponieważ dziś na dworze wreszcie zagościła długo wyczekiwana wiosna i śniegu na saneczki brak, to jeszcze mały fotomontaż sprzed kilku dni:
A to mała zajawka tego, co pojawi się w przyszłym tygodniu (jeszcze w wersji roboczej):
Dziękuję pięknie za niezwykle sympatyczne przyjęcie karteczek i życzę Wam miłego weekendu :-)

43 komentarze:

  1. Fantastyczny misiek. A jajo obudziło moją ciekawość, to jakiś nieznany mi rodzaj haftu, muszę zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, to needlepoint. W następnym poście napiszę więcej.

      Usuń
  2. Przeurocze misiaczki, a jajo pierwsza klasa:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie haftujesz :) uwialbiam ogladać te Twoje wyszywanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko uwielbiam te Twoje misiaczki, podziwiam cierpliwość do kreseczek, bo pomimo że wyszyłam 3 miśki to u mnie tyle konturów nie było, wybierałam te które są łatwiejsze. Ale jak patrzę na te zimowe miśki to mi chętka na nie rośnie.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. misiaczki są rewelacyjne, choć i pisanka wygląda zjawiskowo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miśki są prześliczne, a jajo zajawkowe zjawiskowe. Pokazuj, pokazuj koniecznie. Cuda tworzysz :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne jajo! Miśki jak zawsze przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafty, Iwonko! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko, podziwiam Cię za wyszywanie tych miśków na kanwie. Chodzi mi głównie o kontury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę udanego weekendu!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesympatyczne misiaczki, a kartka wielkanocna przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te miśki :) A jajeczko wyśmienite, nie znam się na needlepoincie, a te wszystkie rodzaje ściegów mnie przerażają, ale muszę przyznać, że efekt jest na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafty, ale miśki urzekły mnie totalnie. Cudna robota. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie hafciki. Czekam z niecierpliwością na skończenie nowego projektu.Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. same cudeńka Iwonko piekne te jajeczko ciekawa jestem oprawy i formy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, kolejne słodziaki a jajo prima sort. Czekam z niecierpliwością finału.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te misie, a w Twoim wykonaniu to już w ogóle sa perfekcyjnie wyhaftowane i po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwonko, Twoje misie są cudowne. Ale za zimą wcale nie tęsknię:)
    Piękne jajo.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo sympatyczne i energetyczne misie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Misiaczki śliczne takie radosne😃 widzę że nowa technika już opanowana :) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Iwonko misiaczki przesłodkie , ale to jajo ... normalnie zaniemówiłam. Coś pięknego powstaje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwonko, misiaczki słodkie, a jajo zachwyca! coś nowego na tapecie? pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie mi się nie podoba ta zima na zdjęciach:-) Ale hafciki jak zwykle cudne a jajo oprócz tego intrygujące więc czekam na ciąg dalszy:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Misiaczek przepiękny w zimowej scenerii. Jajeczko w nowej technice piękne.
    Nie znam tej techniki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Miśki urzekły, a jajko, które powstaje, już na tym etapie ZACHWYCA!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Misiaczki Fizzy Moon wiadomo -urocze, ale ta pisanka to dopiero jest coś :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny misiaczek!!!!!!!! Uwielbiam je :)
    Pisanka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. O rany ale piekne jajo!:D
    A misiaki też oczywiście.. śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Misiaczki są rozbrajające!!! jajo przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cacuszka !!! I michole i jajco !

    OdpowiedzUsuń
  31. Iwonko, widzę że u Ciebie cztery pory roku zima, zima, zima i ...pisanka w zimowych barwach :-))) Może w końcu doczekamy się tej ciepłej, słonecznej wiosny. Uściski i pozdrowienia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne misiaki! a pisanka... fantastyczna! wirtuozeria :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne hafty :) misiaki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Misiaki Fizzy Moon są przeurocze, a do tego w wydaniu świątecznym w tym pięknym odcieniu czerwieni są zjawiskowe, nie wspominając już o Twoim równiusieńkim krzyżykowaniu i pięknych zdjęciach. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Miśki są cudne, ja też je uwielbiam.:) Ale ta pisanka... Szacun!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne jest to jajeczko ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Te misiaki są obłędne !!!
    Pięknie wyszyte ☺
    A jajo będzie na pewno cudne.
    Pozdrawiam miło 😉

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny hafcik, cudowne te misiaki. I czekam z niecierpliwością na efekt jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocze te misiaczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uważam, że wkładasz serce w to, co robisz. Widzę to. Miśki są niesamowite. <3

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...