poniedziałek, 6 listopada 2017

Halloween BB - testowanie u Chagi

Z tygodniowym opóźnieniem prezentuję Halloween-owy haft,
który miałam przyjemność wyszywać w ramach
testowania u Chagi z bloga Pasje odnalezione.
Wzór świetnie opracowany i wspaniale poprowadzone kontury,
detale pięknie dopracowane dzięki ćwierćkrzyżykom
oraz półkrzyżykom w pionie i w poziomie.
To już drugi haft, który popełniłam wg wzoru Chagi
i - jeśli będzie możliwość - zgłaszam się na kolejne...
Haft powstał na pięknym lnie Belfast vintage 32 ct w kolorze beżowym 3009.
Strój Belle wyhaftowałam kolorem DMC 3799,
kontury poprowadziłam kolorami DMC 310 i 3371.
Wpatrzeni w siebie Belle & Boo po prostu mnie rozbrajają :-)
Ponieważ pogoda nie dopisuje i zdjęć w ogrodzie nie da się zrobić,
przyniosłam do domu miechunkę i gałązki ognika:

Wymyśliłam sobie sesję przy otwartym kominku.
Zdjęcia robiłam z drżeniem serca, aby jakś iskra nie wypaliła dziurki w moim hafcie...
 
 
Agnieszko, pięknie dziękuję za możliwość testowania
i bardzo przepraszam za opóźnienie.
Obiecuję poprawę ;-)

Cudowne realizacje pięciu Koleżanek-testerek można podejrzeć w tym poście,
a szczegóły na blogu każdej z nich.

Życzę Wam radosnego tygodnia, na przekór jesiennej słocie.


57 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyszyty :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy obrazek z BBC jest przecudowny ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jaka prześliczna ta Twoja Bella, Iwonko! :) do zakochania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko. ...cudnie:-):-)
    Zachwycam się i haftem i oprawą dla zdjęć:-)
    To z kominkiem to mistrzowskie ujęcie:-):-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za cudo! Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna super odsłona tego wzorku. Zdjęcia przy kominku ho ho, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko, piękny haft, a sesja przy kominku nadała mu niesamowitego uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie się prezentuje! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje wykonanie mnie zauroczyło! Przepiękny haft i wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie powróciłaś do blogowania z hafcikiem /Iwonko to jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny obrazek! Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja z kominkiem i piękny haft :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy hafcik!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft i jeszcze ładniejsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło super :), zdjęcia też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwonko piękny precyzyjny hafcik. podziwiam za te ćwierć i półkrzyżyki , mnie nadal odrzucają.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny hafcik i wspaniała sesja!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zauroczona. Grafit na sukni sprawdza się wyśmienicie. Zdjęcia piękne. Po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny hafcik i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny hafcik i piękne zdjecia. Chociaż nie mam pojęcia o krzyżykach, a tym bardziej o ćwierćkrzyżykach;-) to te wszystkie najdrobniejsze detale i kontury mnie zachwycają. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny obrazek haftowany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko,hafcik jest przepiękny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny piękny haft w Twoim wykonaniu :) Mnie rozbraja ten zajączek przebrany za duszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny ten wzór, absolutnie i jak pięknie sfotografowany ! :) Aż miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, ogromna precyzja, prawdziwe mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Iwonko hafcik jest cudny,radosny,tu widać uczucie😊
    Pięknie go zaprezentowałaś,zadbałaś o każdy szczegół .
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny haft. Taka precyzyjnie wykonana robótka z pewnością pochłonęła dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny hafcik, rozbraja mnie totalnie zajączek przebrany za duszka :) Śliczne zdjęcia Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny hafcik. Piękne zdjęcia, pogoda im nie zaszkodziła 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna praca i bardzo pomysłowo wykonałaś zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześlicznie wyszło! Piękna prezentacja.

    OdpowiedzUsuń
  33. Iwonko, haftami wciąż zachwycasz i pięknie je prezentujesz bez względu na pogodę! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny hafcik w bardzo pięknej scenerii - Iwonko, Twoje prace są przepięknie dopracowane - podziwiam i zachwycam się nimi za każdym razem:-) Ściskam mocno i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna praca i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. PRZEPIĘKNY hafcik, w dodatku pięknie oddany na zdjęciu :-))

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny! i równie piękne zdjęcia. Duszek mnie rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny jest ten hafcik Iwonko, zrobiłaś mu wspaniałą sesję :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Grafitowa szatka pięknie "odbija" od befastu vintage. Sesja wyszła świetnie, zdjęcia bardzo mi się podobają! Hmm... nie mam tego płótna, a szkoda, bo efekt jest wspaniały!
    Muszę koniecznie uzupełni swoje zasoby tkaninowe...
    Pozdrawiam Cie serdecznie, Iwonko :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hafcik prezentuje się rewelacyjnie:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  41. zajefajna praca :) świetnie ją zaprezentowałaś również na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...