środa, 31 maja 2017

Zabawy kartkowe - 5/12

Serdecznie witam :-)

Dziś przychodzę z kartkami na majowe wyzwania.
"Wyprowadziłam" je na spacer po ogrodzie ;-)
********************
Uli króluje w tym miesiącu serce - temat bardzo wdzięczny.
Wykorzystałam resztki świątecznej bawełny,
przykleiłam do tekturki na taśmę dwustronną
i zmajstrowałam taką karteczkę:
Wspaniałe prace dziewczyn podlinkowane są w tym poście.
I majowy banerek:
********************
Ani inspiruje nas kolejna gościnna Projektantka - Nawanna.
Jej piękne kartki prezentują się tak:
Mistrzynią rysunku (i nie tylko) jest dla mnie jedna z córek.
Gdy podoba mi się jakaś grafika, pięknie się uśmiecham
i voilà - wielkanocny baranek gotowy:
W karteczce okolicznościowej z nutkami
wykorzystałam wzorek Margaret Sherry z przesłodką myszką: 
 Natomiast na kartce bożonarodzeniowej pojawiła się bombka
z pięknym, zimowym pejzażem Véronique Enginger
z książki La magie de Noël:
  I kolaż:
A prace Uczestniczek wyzwania podlinkowane są tutaj.
Warto zajrzeć, bo pomysłów Dziewczynom nie brakowało
i powstały przepiękne kartki :-)

Jak ja się cieszę, że coraz bliżej wakacje...

Uściski dla Was :*

69 komentarzy:

  1. Piękne. Ale myszka wygrywa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko ależ pięknie wyszły ci karteczki. Myszka czarująca, bombka rewelacja, pomysł na serduszko świetny a baranek no cóż tylko podziwiać talent do rysowania. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko jak dla mnie bomba, zwłaszcza hafciki. Myszka wymiata , a ten widoczek zimowy mnie zauroczył. Bardzo spodobała mi się też kartka z serduszkiem . Gratulacje dla córci za baranka jest genialny i na bank już ktoś miał podobnego na swojej kartce.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.
    P.S. Przypominam, że w lipcu gościsz u mnie jako projektantka :-). Ciekawa jestem co wymyślisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki zrobiłaś :).

    Dobrze mieć taką zdolną córkę :).

    Haft w kartce bożonarodzeniowej mnie zauroczył :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie ale ta z barankiem bee beezkonkurencyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko, jestem wielką fanką Twojego karteczkowego stylu i zawsze wyczekuję tego wpisu raz w miesiącu ❤❤❤
    Wszystkie kartki przepiękne, świetny pomysł z tą świąteczną bawełną :) hafty cudne a do baranka sama buzia się śmieje :))) miłego dnia! 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jakie rewelacyjne karteczki! Pogratulować córci talentu do rysowania, bo baranek najpiękniejszy :) No i karteczka z myszką mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne karteczki uwielbiam tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko jestem oczarowana Twoimi kartkami. ..a hafciki na nich są boskie...myszka jest rewelacyjna, a rysunek córci to powiem ze mistrzostwo:-)
    Buziaki ogromne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko jestem pod mega ogromnym wrażeniem 💐 - cudne kartki
    Masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie cudne! Dla mnie barankowa kartka wymiata :)))
    Powtórzę się. Wszystkie cudne! Pozdrawiam Małgosia

    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem moimi faworytami są bombka i serduszko :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko, Twoje karteczki jak zwykle zachwycają i formą, i pomysłem, no wszystkim 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Mysza ze skrzypkami jest cudna :D
    Tak na prawdę wszystkie są śliczne i ta z owieczką i bombka, super!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muy bonitos.
    Saludos desde España

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki ,mnie zauroczyła zimowa :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Iwonko co jedna karteczka ,to piękniejsza:)
    Pierwsza niezwykle elegancka,słodki baranek i myszonek :D
    Ostatnia również bardzo klimatyczna,oj robisz same cudne rzeczy.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwonko, zachwyciłaś mnie tymi karteczkami. Serduszko jest przeurocze. Baranek autorstwa córci to prawdziwe mistrzostwo, a mysia skradła moje serce. I do tego uroczy, nastrojowy pejzażyk w bombce. Same cuda.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam faworytki, bo każda karteczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie karteczki są prześliczne, no może ociupinkę te z hafcikami wysuwają się na czoło. Ale bardzo małą ociupinkę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Iwonko Twoje karteczki zawsze zachwycają. Masz zdolną córkę
    piękne rysuje.Wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwonko, Twoje karteczki są fantastyczne! Fajnie masz z taką utalentowaną córcią!Dziękuję Ci Kochana za wspólną zabawę i pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myszka skradła cały wpis :) Wszystkie karteczki są przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piekne kartki, w każdej jest cos co mnie zachwyca!!! Piekne jak zawsze hafty a zdolności córci podziwiam bo baranek jest super! Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeurocze małe hafciki. CUDNE. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie różności u Ciebie i wszystko ślicznie dopracowane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam Twoje zdolności, pomysłowość karteczkową i genialne hafciki! Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. One wszystkie są tak piekne, że cięzko wybrać tą najładniejszą. Choć dziś moje serducho skradły dwie kartki, pierwsza z sercem a druga z myszką, są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta ostatnia jest suuuuuper :)

      Usuń
    2. Przepiękności karteczki Iwonko. Norma to już u Ciebie, norma nieustannie zachwycająca!
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  29. cudne wszystkie! Mają taki niepowtarzalny klimat! pozdrawiam Iwonko cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Iwonko,jakie piękne te karteczki, tak perfekcyjnie wykonane, a ta owieczka mnie zachwyciła, wielkie brawa dla córeczki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne kartki :) Ta myszka jest słodka :) Pozdrawiam Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne karteczki, ale grafika , to prawdziwe cudeńko.Uściskaj utalentowaną córeczkę, bo przecież dzisiaj Dzień Dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycające! Każda to prawdziwa perełka.:)A jaką zdolną masz córkę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Przepiękne te kartki! Każda dopracowana idealnie. Siedzę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku,jakie piękne wyszły Ci te karteczki!Niosą takie fajne ciepełko:)
    A pomoc córeczki...cóż,takich chwil nie zastąpi nic!Coś o tym wiem:)))No i efekt jest wprost zachwycający!!!
    Pozdrawiam Cię Iwonko i Twoją córcię:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie karteczki są urokliwe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudności!! Baranek śliczny!!Zdolną masz córeczke! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest i "nasz" baranek ;-) ślicznie narysowany! Córeczki niestety nie mam a synek jakoś się do tych tematów nie garnie:-) więc pozostaje mi adoptować drukarkę:-)
    Cudne karteczki, jak zwykle perfekcyjnie skomponowane, nieprzeładowane nadmiarem ozdób i kuszące ciepłymi kolorkami. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Iwonko, wszystkie karteczki są urocze, myszka skrzypaczka powaliła mnie na kolana, owieczka, którą narysowała Twoja Córcia, jest bardzo sympatyczna - moja Siostra byłaby nią zauroczona bo kocha i kolekcjonuje owieczki wszelkiej maści, Serduszko bardzo ciepłe i romantyczne a bombka ma pięknie rozplanowany hafcik. Iwonko, gratuluję utalentowanej Córeczki. Stworzyłyście piękne karteczki.
    Pozdrawiam, ściskam mocno i życzę Wam udanego weekendu.
    P.S. Ja też czekam z niecierpliwością na wakacje i upragniony urlop :-)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne i zachwycajace są te Twoje karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiedziałam, że jak zwykle się zachwycę karteczkami, wszystkie są fantastyczne ale pierwsza to moja faworytka. Uwielbiam twój karteczkowy styl i z niecierpliwością czekam czerwca bo doczytałam, że tym razem ty nas będziesz inspirować :). Ciekawe co nam Iwonka na czerwiec wymyśli :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne karteczki Iwonko, co jedna to piękniejsza :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ile pięknych karteczek Kochana :* Ja też się cieszę na wakacje ! Mam nadzieję, że bedzie piękne lato :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie prace są po prostu cudne. Pochwały należą się również córci. Zdolniacha z Niej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. No co jedna to ładniejsza :) Ale najbardziej to chyba ta z szyszuniami autorstwa VE:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Każda ma swój urok,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie wyszły ślicznie i efektownie. Rozbawiła mnie ta mała myszka grająca na skrzypeczkach - cudny hafcik i znakomity pomysł.
    Przesyłam serdeczne, weekendowe uściski.

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne wszystkie kartki.Co jedna to ładniejsza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie są po prostu prześliczne !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne kartki! Hafciki śliczne. Myszka oczywiście mi znana, widoczek też, mam wielką ochotę na te motywy V.E.
    A baranek mnie powalił!!!!!!!!!!!!
    Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudne karteczki! Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Co jedna, to piękniejsza, ale dla mnie numerem jeden jest serce dla Uli :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Urocze karteczki!

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne karteczki! Super pomysł z użyciem tkaniny, czasami wzór taki śliczny, że każdego ścinka szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zmajstrowałaś piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sliczne karteczki. Hafciki przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne karteczki podziwiam za umiejętność wykorzystania tych małych hafcików😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne karteczki, córka w mamę zdolniachę się wdała:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Iwonko, piękne karteczki, ciężko zdecydować która piękniejsze bo wszystkie wyjątkowe ale moim faworytem jest myszka muzykująca:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kartki są zjawiskowe ! Bardzo , bardzo elegancka stylistyka

    OdpowiedzUsuń
  61. Bombowe prace! Wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  62. a mnie tam wszystkie zauroczyły! :)
    krzyżyki stawiasz cudne!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...