czwartek, 16 marca 2017

Zabawy kartkowe - 3/12

Słonecznie witam po długiej przerwie
i dziękuję za wszystkie miłe słowa,
które tutaj zostawiacie :-)
Dziś chciałabym zaprezentować karteczki,
stworzone w ramach zabaw u Ani i Uli.

U Ani gości w marcu kolejna Projektantka,
Danutka z bloga MOJE CUDA CUDEŃKA
i rzeczywiście takowe można u Niej podziwiać,
a do tego wszystko przedstawione z dawką humoru :-)
Na kartce bożonarodzeniowej znalazło się ośnieżone drzewo i brokat.
Powstał mały hafcik, zasypany skrzącym się śniegiem,
którego aparat złapać nie chciał:
Na kartce wielkanocnej mamy koguta i kolor czerwony:
I kartka okolicznościowa z bukietem i wstążką - z niej jestem
zupełnie niezadowolona - florystyka to nie moja bajka: 
 Banerek zabawy:
i kolaż:
Tu linki do wszystkich pięknych prac :-)
 ********************
U Uli w tym miesiącu królują rękawiczki.
Moja skromna, naturalna karteczka prezentuje się tak :
A banerek na marzec tak:
Wspaniałe prace Koleżanek podlinkowane są tutaj :-)

Życzę Wam pięknych wiosennych chwil :-)

130 komentarzy:

  1. Przepiękne! Wszystkie bardzo mi się podobają, ale chyba najbardziej ta z rękawiczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że rękawiczki Ci się spodobały :-)

      Usuń
  2. Hafciki są przepiękne.Wzdycham do nich jak zawsze:)A ten z ośnieżoną choinką...Szkoda,że nie umiem słowami wyrazić mojego zachwytu.
    Niezadowolenia z kartki z bukiecikiem,zupełnie nie rozumiem.Jest bardzo ładna!
    Ale najbardziej zaskoczyłaś mnie kartką z rękawiczkami.Patrzę i podziwiam.Naprawdę fajna,prosta forma,OGROMNIE mi się podoba.Wspaniały miałaś pomysł!Ja przyznam szczerze,ciągle nie mam koncepcji na karteczkę z rękawiczkami.
    Pozdrowienia gorące dla Ciebie Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś, dziękuję za tyle ciepłych słów, po prostu mnie uskrzydlasz :-)
      I nie mam wątpliwości, że wymyślisz cudowną karteczkę z rękawiczkami i to ja będę wtedy wzdychać...

      Usuń
  3. No i czego marudzisz??? Przecież ten bukiecik jest cudowny , nawet Ci powiem ze ta kartka chyba mi się najbardziej podoba. Choć pozostałe dwie też są śliczne. Hafcik z ośnieżoną choinka boski . A kogucik też rewelacyjny. Obramowanie ze sznurka sobie zabrałam ,dziś będzie debiut na blogu , ale zdecydowanie musze dopracować klejenie. Moja wyszło tak sobie.
    Pomysł na jutowe rękawiczki rewelacyjny !
    Jednym słowem cud, miód i malinka.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.
    P.S. Debiutuję na lnie , nawet nieźle idzie choć igła 26 chyba jednak jest za gruba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no tak to jest jak człek potrzebuje okularów .. igła 26 jest OK , wyszywałam se 24 :-)

      Usuń
    2. Anulka, z niecierpliwością czekam na Twoje debiuty - na pewno powstaną przepiękne prace.
      I dziękuję za sympatyczne przyjęcie moich karteczek :-)
      Ps.1 Gdy wklejam sznureczek, bardzo delikatnie smaruję klejem brzeg, używając szpileczki lub wykałaczki.
      Ps.2 A igła 26 powinna być ok, choć mi zdarza się nawet 28, jak ma być bardzo delikatnie.

      Usuń
  4. Rękawiczki!!!!!! Przepiękna ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aga!
      Tak mnie ostatnio ciągnie w kierunku bawełny, juty, papieru czerpanego - tego, co naturalne :-)

      Usuń
  5. cudne karteczki Iwonko jak zawsze :)kogucia mnie ujęła jakoś kocham te stworzenia są mega kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Reniu!
      Kogucik miał być bardziej kolorowy, a nawet folkowy, ale nastąpiła zmiana koncepcji ;-)

      Usuń
  6. A mnie się najbardziej podobaja rękawiczki, takie eco. Ale wszystkie Ci wyszły fajne, i ta z kwiatami też- niczego jej nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki mają dziś swoje 5 minut.
      W końcu wszędzie moda na eco, to u mnie też ;-)

      Usuń
  7. Iwonko ale nawet jak Cię tu nie ma to do nas zaglądasz :) Za Ci dziękuję :)
    A Twoje kartki jak zawsze wyjątkowe :) Z kogucikiem to moja kartka faworytka :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, ja muszę do Was zaglądać, bo cudownie inspirujecie :-)
      I jak tak sobie poczytam, popatrzę, to przychodzi ochota na działanie...

      Usuń
  8. To prawda, tak jak nie lubię scrapków, tak przyznać muszę, że rękawiczki są śliczne!
    Natomiast haftowane kartki są prze-pię-kne! Ten zimowy widoczek jest przeuroczy, a kartka z kogucikiem jest po prostu cudna i kolorystycznie i rozplanowanie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, ja też ciągle raczkuję w scrapkowaniu i skomponowanie kartki zajmuje mi dużo czasu.
      Gdy jednak wręczam własną kartkę, jestem bardzo zadowolona, że podjęłam wyzwanie.
      Tym bardziej mi miło, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  9. Piękne kartki, a ta z kogutem jest wręcz rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Renatko!
      A kogucik trochę ze mną zadzierał, ale nie dałam się ;-)

      Usuń
  10. Mnie się Twoje karteczki bardzo podobają, jak zawsze zresztą :) Te haftowane najpiękniejsze, ale rękawiczki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serduszko :-)
      Pięknie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Iwonko, kolejne piękne kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycają te karteczki, każda inna a każda piękna. Masz wielkie wyczucie kolorów, idealnie je dobierasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, z tymi kolorami nie jest tak łatwo, ale dobieram tak długo, aż osiągnę przynajmniej minimum zadowolenia ;-)
      Cieszę się, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  13. Śliczne, ale najbardziej podoba mi się z kogucikiem - śliczny hafcik!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, a te z hafcikami najbardziej mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki. Wyszywane bardzo mi się podobają. Pierwsza z ośnieżoną choinką przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. twoje kartki są prześliczne! Każdy szczegół jest tak dobrze przemyślany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Słonecznego weekendu życzę :-)

      Usuń
  17. Cudne wszystkie te karteczki. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwonko, wszystkie kartki są zachwycające! Ostatnia cudna, no i kogut mnie urzekł. Moje na blogu jutro.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, byłam, podziwiałam... cudeńka stworzyłaś :-)

      Usuń
  19. Ta z rękawiczkami jak dla mnie nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nieskromnie powiem, że to też moja faworytka :-)

      Usuń
  20. Iwonko, karteczki boskie, jak zwykle moje serce skradły te z hafcikami. Ale i bukiet bardzo mi się podoba - delikatny, pastelowy. Rękawiczki są super, lubię takie naturalne kartki.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, z każdym kolejnym, kartkowym wyzwaniem więcej czasu zajmuje mi wymyślenie kompozycji, niż zrobienie kartki - bo ciągle chciałoby się coś innego, nowego...
      Miło mi, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  21. Witam w klubie nie-florystek kartkowych;-) Śliczne karteczki i osobiście najbardziej podziwiam oczywiście nieosiągalne dla mnie hafciki ale cała reszta równie fajna i pięknie skomponowana. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, Olu - podobnie jak Ty - chciałam odejść od mojego minimalizmu i spróbować czegoś nowego. Myślę jednak, że pozostanę w znanych mi klimatach...

      Usuń
  22. Iwonko,zrobiłaś śliczne karteczki, ta z rękawiczkami przypadła mi do gustu! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Moniczko, za ciepłe słowa :-)

      Usuń
  23. Twoje karteczki Iwonko zawsze takie dopracowane! Piękne wszystkie bez wyjątku! Pomysł z rękawiczkami fantastyczny :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Ulciu, że przyjmujesz karteczkę do zabawy :-)
      I z niecierpliwością czekam na kolejne wyzwanie...

      Usuń
  24. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Basieńko!
      Również cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
  25. Cudne wszystkie karteczki ,naj naj te haftowane :-D A rękawiczki mocno grzeją ,pomysłowe :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie słowa od Mistrzyni karteczkowej :-)

      Usuń
  26. Iwonko Twoje karteczki są Zachwycające! Oczu nie można oderwać, co jedna to piękniejsza:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie rozpieszczasz, Karolinko!
      Pięknie dziękuję i pozdrawiam słonecznie :-)

      Usuń
  27. Piekne karteczki i sliczne hafciki i kwiaty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i przesyłam pozdrowionka :-)

      Usuń
  28. Iwonko, karteczki są prześliczne. Moje serce zdobyły kogut i zimowy pejzaż.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu i bardzo jestem ciekawa Twoich karteczek...

      Usuń
  29. Bardzo ładne kartki, doskonale wysmakowane niby skromne a urzekające elegancją. Gratuluję pomysłu i perfekcji wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle mi miło, że tak Ci się podobają :-)

      Usuń
  30. Podziwiam Iwonko Twoje kartki, interpretację blogowych wyzwań! Ale naj... kocham Twoje krzyżykowanie!!! Cmok:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje komentarze i cmoki, Alinko!
      Dodajesz skrzydełek :-)

      Usuń
  31. Pięknie zinterpretowałaś tematy :) Pierwsza kartka ma piękny hafcik, a te rękawiczki są ekstra :) Cuda, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, Ewuniu!
      Uściski przesyłam :-)

      Usuń
  32. Kolejne śliczne karteczki! A moją faworytką jest pierwsza bożonarodzeniowa :) cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło!
      Mnie też urzekł ten wzorek i musiałam go popełnić :-)

      Usuń
  33. Zaglądałam tu i wyczekiwałem Twoich kolejnych pięknych prac i sa!!! Krzyżyki oczywiscie u mnie wiodą prym, a ten zaśnieżony widok uroczy , swoja droga wciąż nie mam pomysłu na swoja kartkę w tym temacie:) a bukiecik wyszedł slicznie wiec nie bądź dla siebie taka ostra Iwonko!!! Sciskam i miłego weekendu zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, Agatko!
      Długo nie mogłam się zabrać za kartki, ale w końcu się udało...
      A Ty z pewnością wpadniesz na super pomysł i znów stworzysz piękny, karteczkowy hurcik :-)
      Pozdrowionka dla Ciebie i całej kreatywnej Rodzinki :-)

      Usuń
  34. Są odjazdowe, świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne kartki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się spodobały :-)

      Usuń
  36. Iwonko, jesteś niesamowita w krzyżykowych hafcikach- są cudowne i bardzo dopracowane. Wszystkie karteczki prezentują się pięknie, rękawice z juty to fajny pomysł - dodają zimowego klimatu. Dzięki serdeczne za wizytę u mnie, mam nadzieję że kurs się przyda i skusisz się kiedyś na wykonanie karteczki sztalugowej - jest naprawdę bardzo prosta. Przesyłam wiosenne uśmiechy i zapraszam w czasie weekendu. Buziaki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te miłe słowa sprawiają, że z wielką radością tworzę dalej :-)
      Z Twojego kursiku na pewno skorzystam, gdy przejdę na wyższy poziom wtajemniczenia w karteczkowaniu, bo na razie same proste formy u mnie rządzą ;-)
      Z przyjemnością zajrzę, aby podziwiać Twoje nowe prace :-)
      Uściski :*

      Usuń
  37. Zachwycają mnie wszystkie po kolei Iwonko karteczki, ta z rękawiczkami bardzo pomysłowa, ale najbardziej z wszystkich śliczności urzekła mnie ta pierwsza. Zawsze z niecierpliwością czekam na twoje kolejne karteczki, ja daleko w polu z karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Violu!
      Gdy przyjdzie czas na karteczki u Ciebie, na pewno będzie się czym zachwycać :-)
      Pozdrowionka :*

      Usuń
  38. Iwonko Twoje karteczki mnie zawsze zachwycają i dziś jest tak samo.Pięknie poradziłaś sobie z tematami ,wszystkie wyszły cudownie .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, kochana Projektantko, że zadanie zaliczone ;-)
      Pozdrawiam weekendowo :-)

      Usuń
  39. Twoje kartki są prześliczne!!! Podziwiam je wszystkie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
  40. O rany, jakie śliczności, jestem zauroczona tymi karteczkami, każdą jedną. A ta z rękawiczkami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu kochana, dziękuję pięknie za tyle słodyczy :-)

      Usuń
  41. Prześliczne!! Te rękawiczki to po prostu bomba!!! Super pomysł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, zawsze podobały mi się takie duże, jutowe, pięknie ozdobione rękawice i skarpety na prezenty. Te moje to taka wersja mikro, ale troszkę zaspokoiłam moje marzenia, na razie...
      Cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
  42. Śliczne hafciki:) Wszystkie karteczki są przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Natalko, za odwiedziny i sympatyczny komentarz :-)

      Usuń
  43. Wspaniałe karteczki, wszystkie, bez wyjątku!!! Nie wiem dlaczego jesteś niezadowolona z karteczki z bukietem? Jest ona delikatna, stonowana, po prostu zjawiskowa!
    Buziaczki Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu!
      Bukiecik kosztował mnie mnóstwo pracy i nie wyszedł zgodnie z planem ;-)
      Uściski przesyłam :-)

      Usuń
  44. Wszystkie przypadły mi do gustu, zwłaszcza ta z choinką :) Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Joasiu :-)
      Miłego tygodnia życzę!

      Usuń
  45. Iwonko, wyczarowałaś cudne kartki! bez wyjątku:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale wspaniałe karteczki Pani robi :)
    Najbardziej spodobała mi się...hmmmm....WSZYSTKIE SĄ PIĘKNE :)
    Pozdrawiam Sara :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten kogut podbił moje serce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Jadziu, że kogucik Ci się spodobał :-)
      A długo go szukałam... i w końcu odkryłam w "Annie" z 2006 roku.

      Usuń
  48. Kogut jest boski, choinka piękna, rękawiczki super i zupełnie nie wiem co ty chcesz od bukietu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz to sama radość :-)
      Serdeczne dzięki!

      Usuń
  49. Kartka z rękawiczkami bardzo pomysłowa - lubię takie surowe materiały, jutę zwłaszcza :-) A kartka z haftem Ulrike Blotzheim wspaniała, choinka jak z bajki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za Twoje ciepłe słowa :-)
      Zimowe hafciki w jej wydaniu bardzo mi się podobają, zresztą inne też.

      Usuń
  50. Zachwycające! Każda piękna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izo! Bardzo mnie to cieszy :-)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  51. Wszystkie kartki piękne. Pierwsza z cudownym hafcikiem, rękawiczki bardzo oryginalne i śliczny kogucik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, miło mi!
      Te różnorodne tematy zmuszają do szukania ciągle nowych rozwiązań i pomysłów, i o to chodzi :-)

      Usuń
  52. Rękawiczki są the best, choć i pozostałym kartkom niczego nie brakuje, wszystkie są piękne. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, te rękawiczki... niby bardzo proste, a mają swój urok :-)
      Serdeczności na cały tydzień przesyłam!

      Usuń
    2. Bo proste jest piękne. Pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  53. Zjawiskowe! Ciężko wybrać najpiękniejszą, bo każda jest wspaniała!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie karteczki wyszły ślicznie. Nie wiem, czemu jesteś niezadowolona z bukieciku - to urocza, delikatna kompozycja. Bardzo fajnie wyglądają też rękawiczki - super pomysł.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, przepięknie dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam moc uścisków :-)

      Usuń
  55. Ależ śliczne karteczki :) a te hafty - bardzo mi się podobają. Fajnie wyglądają też naturalne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Aniu, z Twoich odwiedzin i miłych sercu słów :-)

      Usuń
  56. Że Twoje karteczki zachwycają to już wiesz , że powiększyłam grono zachwyconych właśnie ci napisałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne kartki stworzyłaś na wyzwanie! Mi bardzo spodobała się ta naturalna z rękawiczkami dla Uli :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Różnorodne i piękne . Koguty kocham, a te haftowane to najbardziej :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne kartki zrobiłaś szczególnie te z haftami mi się podobają bo dla mnie nieosiągalne :-) bo nie umiem haftować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczne kartki,ale z kogutkiem wymiata.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana ale wymiatasz karteczkowo!
    Przepiekne rzeczy stworzyłaś...ale karteczka z kogutkiem - powala na kolana !
    Uściski słoneczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie kartki. Wszystkie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. No ja nie mogę-jak możesz być niezadowolona z tego bukietu? Przecież on śliczny jest!!! Cudne karteczki wszystkie a pomysł na rękawiczki rewelacyjny:-)

    OdpowiedzUsuń
  64. No rękę bym dała uciąć, że komcia zostawiałam...
    Już Ci dziewczyny burę dały za marudzenie ;))
    Ja będę tylko podziwiała- same cusowności- a z Twoich rad odnoścnie oklejania napewno skorzystam ;))- sprytny patent nie powiem.
    A do mego candy dopisać Cię?
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...