niedziela, 30 października 2016

Podaj dalej

Dziś przychodzę tylko na chwileczkę,
aby pochwalić się kolejną przesyłką i zaprosić Was do zabawy :)

Na początku października po raz pierwszy
zapisałam się do zabawy "Podaj dalej" u Uli K.
Nie minął nawet miesiąc, a ja już dostałam paczuszkę.
Zobaczcie, czym obdarowała mnie Ulcia :)
* herbaciarka i serduszko ozdobione techniką decoupage
a w środku pyszne, rozgrzewające herbatki
na chłodne, jesienne wieczory
oraz czekoladka na przegonienie smuteczków,
* papiery, guziczki i kwiatuszki, które bardzo przydadzą się
do moich karteczkowych zmagań
Uleńko, bardzo dziękuję za niespodziankę
i ekspresowe tempo :)
********************
Zgodnie z zasadami tej zabawy, ogłaszam "Podaj dalej" u mnie
i w ciągu roku (oczywiście zrobię to znacznie szybciej)
przygotuję niespodzianki dla dwóch pierwszych osób,
które wyrażą chęć  wzięcia udziału w zabawie.
Jeśli masz ochotę, zapisz się w komentarzu,
a w ciągu roku od otrzymania przesyłki
zorganizuj zabawę u siebie.
Zapraszam :)

34 komentarze:

  1. Kochana dostałś przecudną przesyłkę :* Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy Podaj Dalej :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, zgłaszam chęć udziału w zabawie, a prezenty przepiękne. Pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Moniczko, że będę mogła przygotować prezencik dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Piękna herbaciarka :) Serducho na pewno ucieszone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, wszystkie prezenty są miłe dla serducha :)

      Usuń
  4. Iwonko śliczne prezenty otrzymałaś - cieszę się razem z Tobą:)
    A w kolejkę ustawić już się nie zdążyłam.....może innym razem:)
    Pozdrawia cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko - Ty mój dobry duszku - dla Ciebie paczuszka się szykuje, bez względu na zabawy blogowe :)

      Usuń
  5. Herbaciarka pokazowa, aż żałuje, że nie pije herbaty zaraz bym sobie coś podobnego wykombinowała.
    pozdrawiam
    miłośniczka kawy B. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, zawsze można ozdobić techniką decoupage słoiczek na kawusię :)

      Usuń
  6. Przepiękna herbaciarka :-) to prawdziwa ozdoba, której niepowstudzilby się absolutnie nikt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pudełeczko sprawia, że herbatka smakuje lepiej :)

      Usuń
  7. Piękne prezenty otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna skrzyneczka!! troszkę żałuję, że nie zdążyłam na podaj dalej:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wkrótce będzie u mnie okazja na prezenciki...

      Usuń
  9. Cudowna! Prześliczna i pyszna herbaciarka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, ja wiem, że też taką potrafisz zrobić :)

      Usuń
  10. Cudowny prezent :) Śliczne papiery, no i ta skrzyneczka.. cudo :)
    Oczywiście nie zdążyłam (jak zwykle) zapisać się do zabawy :) Może następnym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, mi też się dopiero teraz udało :)
      Zawsze byłam chwilkę za późno...

      Usuń
  11. Wspaniałe prezenty.
    Uściski, Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko piękne prezenty otrzymałaś :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszczęściło mi się, prawda?

      Usuń
    2. Trzeba mieć szczęście, żeby się zapisać, bo z tego co czytam to trzeba się szybko zgłaszać na takie zabawy. A świąteczne papierki świetnie już wykorzystałaś :)

      Usuń
  13. Jak ja mogłam przegapić dostanie czegoś zrobionego Twoimi łapkami, z odrobiną Twego serca? Może jeszcze kiedyś weźmiesz udział w takiej zabawie, to daj znać "na boku" że coś się szykuje ;)
    Świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Ty spryciulo ;)
      Ja też długo polowałam, a czasami pisałam posta jako pierwsza, a dwie osoby zdążyły wcześniej opublikować swoje ;)
      Niedługo będzie małe candy, więc zapraszam na moje tworki...

      Usuń
  14. Piękny prezent otrzymałaś. Wszystko pewnie świetnie wykorzystasz i zaskoczysz nowymi karteczkami. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...