wtorek, 5 kwietnia 2016

Świątecznie raz jeszcze...

Gdy tuż przed świętami zobaczyłam na blogu
projektantki (Maja Matyas Szilagyi)
te królisie, po prostu musiałam je wyszyć.
Oczywiście zabrakło mi czasu na wykończenie,
ale już się udało i czekają na przyszłą Wielkanoc.
Prezentują się tak:  

Są bardzo delikatne, gdyż nie mają backstitchy
i wyszywałam je jedną nitką muliny.
Aby wydłużyć czas, w którym będą ozdobą domu,
z tyłu są kwiatuszki ściegiem lazy daisy stitch:
 
 Zdjęcia trochę przekłamują kolory :-(
W rzeczywistości jajka z króliczkami i kwiatkami są "żywsze".

Szczegóły techniczne:
* len w kolorze naturalnym Edinburgh 36ct
* haft jedną nitką muliny DMC
* bawełniana koronka
* bezpłatne wzory klik i klik

Mój ogród rozkwita i z pewnością niedługo
będzie mnie tutaj mniej...

Dziękuję za odwiedziny i przesympatyczne komentarze :-)
Pozdrawiam wiosennie

31 komentarzy:

  1. Zawieszki są prześliczne,perfekcyjne wykonanie:)
    wzorki już sobie zapisałam na dysku - dzięki za namiary:)
    Pozdrawiam wiosennie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać te słowa, Aniu :-)
      Cieszę się, że podobają się i Tobie ☺

      Usuń
  2. Cudowne zajączki! Podobają mi się i super że są wzory! Z przyjemnością wyszyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, subtelne :) i takie piękne zdjęcia!
    Teraz już wiem jak wyglądają świeże jajka :D Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam tu od raeszki. Wspaniałe rzeczy tworzysz; hafciki są rewelacyjne. Będę zaglądać, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za odwiedziny ☺
      Rozgość się, proszę :-)

      Usuń
  5. O, jakie cudne! I hafty i wykonanie, i wykończenie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Podglądam blogowe koleżanki i ciągle się uczę...

      Usuń
  6. Jeden z tych wzorków haftowałam w zeszłym roku :) I dalej bardzo mi się podoba :) Zawieszki wyszły ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, Aniu. Piękną karteczkę zrobiłaś ☺

      Usuń
  7. Bardzo fajne hafciki i super się prezentują jako jajeczka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę nieskromna - też mi się podobają ;-)

      Usuń
  8. Królisie cudne! Dzięki za namiar na wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadam z rewizytą! :)) Dziękuję za odwiedziny na blogu. Bardzo ciekawe prace prezentujesz na blogu. Ja też wyszywam krzyżkiem, kiedyś bardzo dużo, teraz raczej szyję, w szczególności patchwork. Autorka powyższego projektu to moja krajanka - Węgierka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z odwiedzin :-)
      Też próbuję sił w patchworku, ale raczej w wakacje, gdy moje cztery pociechy tak nie absorbują ;-) W roku szkolnym łatwiej mi ogarnąć krzyżyki.
      Pozdrawiam wiosennie ☺

      Usuń
  10. Cudowna praca! Jestem pod wrażeniem kolorystyki i wykonania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, miodek na duszyczkę mą lejesz - dziękuję pięknie ☺

      Usuń
  11. Prześliczne są te zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...