wtorek, 26 maja 2015

Zakładki, część 2

Udało się wykończyć kolejne zakładki :)
Te dwie są dla mojej córki - kociary, pożeraczki książek, czasami kilku równocześnie.
Kota nie mamy, ale zawsze to jakaś namiastka ;)




Oprawione dość skromnie, ale takie było życzenie :)

Nie mogłam odmówić przyjemności również sobie i spapugowałam od córki papużki, które mnie zauroczyły. Moje są w wersji mikro.
Tak to wygląda:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Była też w weekend zabawa z "tea bags" i "iris folding".
Efekty poniżej:







--------------------------------------------------------------------------------------------------------

I na koniec efekty pierwszego malowania na jedwabiu przez moją córkę:


 

Mi się bardzo podoba :)

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

2 komentarze:

Pięknie dziękuję, że jesteście, zaglądacie, wspieracie, komentujecie...